آرشیو یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۷۵۳
بازار دیجیتال
۲۶
تازه ها

لنز و دوربین جدید Pentax

بازار دیجیتال- شرکت Pentax که یکی از تولیدکنندگان بزرگ انواع دوربین ها، لوازم و تجهیزات عکاسی دیجیتال است، به تازگی محصولات جدید خود را به بازار معرفی کرده است. محصولات جدید این شرکت شامل یک دوربین عکاسی دیجیتال و یک لنز جدید است که هفته گذشته به بازار معرفی شده است.

دوربین عکاسی جدید Pentax با مدل X70 و لنز آن با نام DA 15mm F4 ED AL معرفی شده اند. این دوربین جدید در دسته دوربین های حرفه ای سبک وزن قرار دارد. X70 قابلیت عکاسی با وضوح تصویر 12 مگاپیکسل را داشته و امکان سادگی کار و تنظیم دستی را به کاربرانش می دهد. این دوربین از لرزشگیر اپتیکال دست بهره می برد و دارای عملکردی سریع تر است که امکان استفاده از آن را در سفر یا برای عکاسی از مسابقات ورزشی در اختیار کاربرانش قرار می دهد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه 7/2 اینچ بوده و کاملاضد انعکاس نور است تا به این ترتیب امکان عکاسی راحت تر در زیر نور خورشید را داشته باشد.

دوربین جدید Pentax قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت 11 عکس در هر ثانیه را دارد و حداکثر حساسیت حسگر آن به 6400 می رسد. این دوربین همچنین از تکنولوژی تشخیص چهره، تشخیص لبخند و تشخیص حالت پلک زدن هم بهره می برد.

X70 امکان فیلمبرداری دو وضوح تصویر VGA و QVGA با سرعت 30 فریم در هر ثانیه را هم به کاربرانش می دهد.

لنز 15 میلیمتری مدل DA 15mm F4 ED AL هم، لنزی با قدرت زوم اپتیکال تا 24 برابر و پوشش تصویر از زاویه واید تا سوپر تله است که برای استفاده با انواع دوربین های عکاسی دیجیتال SLR مناسب است.

طبق اعلام شرکت Pentax این لنز و دوربین جدید به ترتیب با قیمت های 95/649دلار و 95/399دلار از ماه آوریل به بازار عرضه خواهند شد.