آرشیو یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۷۵۳
بازار دیجیتال
۲۶
پیشنهاد

دوربین حرفه ای Canon با امکانات و تخفیف ویژه

بازار دیجیتال- این روزها بازار انواع دوربین های عکاسی به یکی از پر رونق ترین بازارهای شب عید تبدیل شده است. در واقع رسیدن نوروز و سال نو، بهترین انگیزه خریداران است که آن ها را به مراکز خرید و فروشگاه ها می کشاند.

در این میان اما گویا دوربین های عکاسی دیجیتال کامپکت به دلیل ارزان تر بودن و البته سادگی کار با آن ها، از اقبال بهتری برای خرید روزهای پایانی اسفند ماه برخوردارند. در مقابل اما دوربین های عکاسی حرفه ای یا DSLR ها هم هر چند کم، اما خریداران خاص خودشان را دارند. در حقیقت، بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار دوربین های عکاسی دیجیتال معتقدند که این روزها بهترین فرصت برای خرید انواع دوربین های عکاسی حرفه ای است. دلیل این موضوع هم به کاهش تقاضا برای خرید این دوربین ها در این روزها بر می گردد.به این ترتیب است که شرکت های مختلف در کنار تلاش برای فروش بهتر دوربین های کامپکت خود، سعی دارند با ارائه تخفیف های ویژه یا هدایای تبلیغاتی میزان فروش دوربین های حرفه ای خود را هم به سطح مطلوبی برسانند.

در این میان بد نیست بدانید که شرکت Canon در همین راستا این روزها دوربین عکاسی مدل EOS 450D خود را با مدل AF18-200 TAMRON با امکانات و هدایای ویژه دیگر عرضه می کند. این دوربین تا پایان اسفند ماه با گارانتی شرکت آفومار و همراه با یک سه پایه ولبون مدل CX440، کیف تامرون و یک کارت حافظه SD با ظرفیت یک گیگابایت و با قیمت990000 تومان به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می رسد. حالاانتخاب با خودتان است؛ این روزها می توانید صرف نظر از فرا رسیدن نوروز کمی هم آینده نگر باشید و به علاقه مندی تان فکر کنید.