آرشیو دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۸، شماره ۱۹۳۳۴
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

قتل برادر

شیراز- خبرنگارکیهان: یک جوان افغانی در شهرستان داراب برادر خود را به طرز فجیعی به قتل رساند. متهم با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد. وی علت این اقدام خود را اختلافات مالی با برادرش عنوان کرد.

نزاع دسته جمعی

با تلاش ماموران انتظامی، عاملان نزاع دسته جمعی در شیراز دستگیر شدند. این عده که حدود 20نفر بودند با سنگ و چوب به جان هم افتاده و اقدام به شکستن شیشه منازل همسایگان خود کردند. 4نفر از عوامل اصلی درگیری توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

کشف روغن فاسد

بروجرد- خبرنگارکیهان: در بازرسی ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد از فروشگاه های مواد غذایی این شهرستان، از یک عمده فروش مواد غذایی حدود 4هزار کیلو روغن مایع فاسد و غیربهداشتی کشف و معدوم شد.قرار بود این مقدار روغن فاسد در قنادیهای سطح شهر توزیع شود.

دستگیری اراذل و اوباش

آستارا- خبرگزاری فارس: چهار نفر از اراذل و اوباش حرفه ای در شهر آستارا که با ایجاد رعب و وحشت موجبات ناامنی منطقه را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.اشرار مذکور در یک محفل شبانه که مقدار زیادی مواد مخدر از نوع کراک، مشروبات الکلی و اقلام غیرمجاز به همراه داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

توزیع کننده تجهیزات ماهواره

رشت- خبرگزاری فارس: شخصی به نام اسماعیل که در زمینه تهیه و توزیع تجهیزات ماهواره فعالیت می کرد در رشت دستگیر شد. پلیس در بازرسی از منزل این شخص 116دستگاه رسیور ماهواره، 203 ال ام بی، 40دیش ماهواره با متعلقات و 11دیش کشف کردند.

کشف اسکناس های جعلی

¤ فردی به نام بهمن که مبادرت به تهیه و توزیع اسکناس های جعلی می کرد در رودبار دستگیر شد. از منزل این شخص 19قطعه اسکناس 50هزارریالی و یک قطعه اسکناس 10هزارریالی جعلی کشف شد.

اختلاس 5/4میلیارد ریالی

سرویس شهرستانها: کارمند یکی از بانک های استان مرکزی که اقدام به برداشت مبالغی از حساب مشتریان بانک با جعل امضای آنها می کرد دستگیر شد. نامبرده که 5/4میلیارد ریال اختلاس کرده بود روانه زندان شد.