آرشیو چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۰
رسانه
۳

«رستگاران» بزودی روی آنتن شبکه 3

گروه رسانه: آتیلاپسیانی، پوریا پورسرخ، روناک یونسی و صبا کمالی بازیگرانی هستند که در سریال تازه سیروس مقدم به ایفای نقش می پردازند.

این سریال که پیشتر آشفتگی نام داشت با نام «رستگاران» از اواخر خرداد به آنتن پخش شبکه 3 سیما سپرده خواهد شد.

ملودرام رستگاران توسط سعید نعمت الله به نگارش درآمده و در آن قصه دختری روایت می شود که با آمدن به تهران زندگی شخصی اش دچار تحول می شود.

بجز بازیگرانی که نامشان آمد عباس امیری، کاوه خداشناس، لیدا کیانی، محمدحسین عمرانی، آناهیتا افشار، زهره صفوی، شهرام عبدلی، مریم سلطانی، اسماعیل سلطانیان، حشمت آرمیده، ملیحه نیکجومند، آرش مجیدی، عباس غزالی و شهربانو موسوی نیز در این پروژه به ایفای نقش می پردازند.

سریال «رستگاران» در 52 قسمت 35 دقیقه ای توسط محمدرضا شفیعی برای گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما تهیه می شود. تاکنون 60 درصد از کار تصویربرداری انجام شده و بنابر پیش بینی ها تا اواخر مرداد کار تصویربرداری ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر آریا عظیمی نژاد، مشغول ساخت موسیقی این سریال است و خشایار موحدیان و سودابه سعیدنیا نیز کار صداگذاری و تدوین را انجام می دهند و تاکنون 25 قسمت این سریال تدوین شده است.

شخصیت اصلی قصه رستگاران، زنی به نام خجسته است که در پی ناپدید شدن شوهرش احمدرضا روانه تهران می شود تا خبری از او به دست آورد؛ اما این شهر برای این آدم غریبه حوادث بی شماری دارد.

این سریال همچنان که آمد توسط سیروس مقدم کارگردانی می شود که پیشتر آثار متعدد تلویزیونی را برای شبکه های مختلف ساخته است. نرگس، اغما و پیامک از دیار باقی بعضی از سریال هایی هستند که توسط این کارگردان جلوی دوربین رفته اند.

در ساخت این سریال الهام غفوری (مشاور کارگردان)، افشین سنگ چاپ (دستیار اول کارگردان)، امیر معقولی (مدیر تصویربرداری)، فرهاد عزیزی (طراح صحنه و لباس)، فرشید احمدی (صدابردار)، حسین صالحیان (طراح گریم)، مهدی حیدری (عکاس)، طیبه محمدی رهنما(روابط عمومی) و محمدرضا شجاعی (مشاور فیلمنامه) همکاری می کنند.