آرشیو سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۵
حوادث
۱۹

تبانی کارگر جوان با 2 شرور در سرقت اموال خانه زن تهرانی

گروه حوادث: مرد کارگری که به بهانه جابه جایی اثاثیه منزل یک خانواده تهرانی، دختر وی را با همدستی 2 دوستش تهدید به قتل کرده و پول، طلاو برلیان و سند مالکیت خانه آنها را به سرقت برده بودند، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم»، هفته گذشته زن میانسالی به شعبه 12 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران مراجعه و از 3 مرد جوان به اتهام تهدید به قتل دخترش و سرقت اموال قیمتی خانه اش شکایت کرد.

زن شاکی در اظهاراتش به بازپرس طوفانی گفت: چند هفته پیش قصد نقل مکان به خانه ای در یکی از محله های شمال غرب تهران را داشتم که مردی را اجیر کردم تا در جابه جایی اثاثیه منزلم کمک کند.

در چند روزی که او در خانه ام کار می کرد، متوجه شدم چند قطعه از طلاو برلیان هایم به ارزش 10 میلیون تومان به سرقت رفته است. زن شاکی ادامه داد: از او خواستم تا اموال مسروقه را پس دهد که او با ادعای این که به وی تهمت می زنم، با من مشاجره و خانه ام را ترک کرد. تا این که چند روز پیش برای انجام کاری از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم، متوجه شدم خانه مورد سرقت قرار گرفته و دخترم وحشت زده در یکی از اتاق ها زندانی شده است.

زن شاکی افزود: دخترم پس از آن که آرام گرفت، گفت که امیر کارگر جوان همراه 2 نفر از دوستانش با زور تهدید وارد خانه شده اند و با تهدید به قتل و آتش زدن خانه چندین قطعه برلیان و طلای دیگر به ارزش 40 میلیون تومان به همراه سندخانه، چک های ضمانتی به ارزش 200 میلیون تومان و پول نقد را به سرقت برده و با زندانی کردن وی در یکی از اتاق ها، متواری شده اند. به دنبال اظهارات این زن، دختر وی در تحقیقات، گفته های مادرش را تایید کرد. بنابراین گزارش، پرونده این سرقت برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و ماموران با اطلاعاتی که از شاکیان به دست آوردند، به چهره نگاری رایانه ای از امیر سارق فراری و 2 همدستش پرداخته و جستجو برای یافتن آنها را آغاز کردند.