آرشیو سه‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۵۸۵
ایران
۱۵

چهارگوشه ایران

اهواز - خبرنگار جام جم: به منظور پاسداشت مقام شامخ زن، 1700 برنامه به مناسبت هفته زن در خوزستان در حال اجراست.

ارومیه - خبرنگارجام جم: ماموران هنگ مرزی و گارد اجرایی محیط زیست 5 شکارچی غیرمجاز را در منطقه پیرشیخ سردشت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.

ارومیه - خبرنگار جام جم: با اتمام فصل تخم ریزی شاه میگو در دریاچه پشت سد ارس، تمامی فعالیت های صید و صیادی این آبزی ارزشمند از منبع با ارزش و بزرگ دریاچه سد ارس آغاز شد.

اهواز - خبرنگار جام جم: تا پایان امسال 20 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی خوزستان رهاسازی می شود. مدیر کل شیلات خوزستان از رهاسازی بیش از 20 میلیون قطعه بچه ماهی در منابع آبی استان تا پایان امسال خبر داد. کار رهاسازی از اول تابستان در تالاب ها و منابع آبی استان از جمله هورالعظیم و دریاچه های پشت سدها آغاز می شود.

اهواز - خبرنگار جام جم: به گفته معاون توسعه و عمران اداره کل امور عشایر خوزستان، در سال جاری بیش از 150 میلیارد ریال در بخش عمران و آبادانی مناطق عشایری خوزستان هزینه می شود.

کرج - خبرنگار جام جم: معابر بدون نام منطقه 4 شهرداری کرج شناسایی شد.

کرمانشاه - خبرنگار جا م جم: شهر کرمانشاه که به دلیل انحلال شورای قبلی حدود 2 سال بدون شورای شهر سرکرد، اما با برگزاری انتخابات میاندوره ای، دوباره صاحب شورا شد.

بیرجند - خبرنگار جام جم: به گفته مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی تعداد کل متوفیان ناشی از تصادفات ارجاعی به پزشکی قانونی استان در اردیبهشت 15 نفر بود که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7/66 درصد افزایش داشته است.