آرشیو پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۸، شماره ۴۲۶۱
ایران زمین
۱۹

برنامه های فرهنگی، هنری در شهرستانها

شیراز - نمایشگاه صنایع دستی، سوغات و انواع تولیدات 17 استان کشور در شیراز برگزار شده است.در این نمایشگاه استان های فارس، یزد، تهران، مرکزی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، زنجان، قم، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، هرمزگان و مازندران در قالب 65 غرفه، انواع تولیدات خود را در معرض نمایش و فروش گذاشته اند. تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه شامل صنایع چوبی، سفال، سوغات محلی و محصولات فرهنگی است. این نمایشگاه تا 28 تیرماه دایر است.

گرگان - نمایشگاه آثار نقاشی و گرافیک هنرمند گلستانی، سحر پورسلطان در نگارخانه سوره حوزه هنری گلستان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی گشایش یافت. این آثار شامل 23 اثر با موضوعات مختلف بوده که با تکنیک رنگ و روغن، گرافیک و... در ابعاد مختلف خلق شده است. این نمایشگاه تا 28 تیرماه از ساعت 8 تا 19 برای بازدید عموم دایر است.

سنندج - نمایشگاه نقاشی استاد هادی ضیاالدینی در شهر سنندج گشایش یافت. در این نمایشگاه بیش از 40 اثر از نقاشی های این استاد هنرمند به نام و پیکره تراش چیره دست کردستانی با بهره گرفتن از تکنیک رنگ و روغن و با موضوعات فولکلور و تلفیقی از افسانه های کردی و آداب و رسوم مردم این منطقه از کشور به معرض دید عموم گذاشته شده است. نمایشگاه نقاشی استاد ضیاالدینی تا 29 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.