آرشیو پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۸، شماره ۱۸۴۶
ورزش
۳۱

احضار11 مدیرعامل لیگ برتری به کمیته انضباطی

پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات باشگاه های لیگ برتری، 11 مدیر عامل به این کمیته احضار شدند.

در خصوص رسیدگی به مشکلات مالی اسماعیل بالی مقدس به طرفیت باشگاه ورزشی مس کرمان مبنی بر مطالبه وجه، کمیته انضباطی روز یکشنبه 28 تیر در حالی تشکیل جلسه می دهد که مدیرعامل این باشگاه باید در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

در پی تعلیق فعالیت و عدم ثبت قرارداد باشگاه پیروزی تهران به استناد ماده 70 آیین نامه کمیته انضباطی، جلسه فوق العاده به منظور بررسی تامین منابع و راهکارهای پرداخت مطالبات طلبکاران، کمیته انضباطی روز شنبه 27 تیر تشکیل جلسه می دهد. بر همین اساس انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه باید در این نشست حضور داشته باشد.

با توجه به حکم های صادره کمیته انضباطی به باشگاه های راه آهن شهر ری، صبای قم، پاس همدان، ابومسلم خراسان، استقلال اهواز، پیکان قزوین، شاهین بوشهر و استیل آذین مبنی بر تعلیق فعالیت، باشگاه های فوق باید از تاریخ 23 تیر به مدت یک هفته تسویه حساب های خود را با لیگ برتر انجام دهند. در غیر این صورت کمیته انضباطی در خصوص امتیاز باشگاه ها و عملاحضور در لیگ برتر طبق ماده 70 کمیته انضباطی تصمیم گیری می کند.

در پی تعلیق فعالیت و عدم ثبت قرارداد باشگاه استقلال تهران، واعظی آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال باید روز شنبه 27 تیر در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

همچنین وی باید در خصوص مطالبات تئودور یونگ به مقدار 83513 یورو، میثم بائو به مبلغ 148میلیون ریال، محمد نوازی مبلغ 600میلیون ریال و باشگاه پاس همدان (20درصد از کل قرارداد خسرو حیدری بابت انتقال به استقلال) توضیحات لازم را ارائه دهد.