آرشیو پنجشنبه ۱ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۶۸۴
صفحه آخر
۱۲

درحاشیه

مطالب تامل برانگیز سایت مشایی: مشایی گل سبد اصولگرایان است

به گزارش مهر، سایت شخصی اسفندیار رحیم مشایی طی مطلبی غیر منتظره و تامل برانگیز، در واکنش به انتقادهای فزاینده از انتخاب او به عنوان معاون اول رئیس جمهوری، مخالفان این انتصاب را سهم خواه، حسود و یا نادان خواند؛ وی را گل سبد اصولگرایان خواند و تاکید کرد که نظرات وی در مورد دوستی با مردم اسرائیل موضع رسمی دولت بوده است.

-

تلویزیون مصاحبه احمدی نژاد را پخش نکرد

جهان نوشت: مصاحبه رئیس جمهور در دفاع از مشایی که قرار بود از اخبار ساعت 21 سه شنبه شب پخش شود به دستور مقامات عالی رتبه اجازه پخش پیدا نکرد. گفتنی است، افکار عمومی در انتظار تغییر فوری رحیم مشایی هستند چرا که مسئله برکناری وی از سمت های دولتی جدای از انتقادات به مشایی اکنون جنبه اثبات ولایت پذیری احمدی نژاد را به دنبال دارد.

-

مشاور رئیس جمهور: نامه رهبری در مورد مشایی2 روز پیش ابلاغ شده

مشاور امور ایثارگران رئیس جمهور گفت: نامه رهبری به رئیس جمهور برای عزل مشایی ابلاغ شده است. مجتبی رحماندوست به فارس گفت: این نامه 2 روز پیش به احمدی نژاد ابلاغ شده است.

-

دستگیری عده ای که بیانیه جعلی پخش می کردند

"تابناک" خبر داد: عده ای که در راستای ایجاد ناامنی اجتماعی و روانی برای مردم در حال پخش بیانیه های جعلی بودند، دستگیر شدند. این افراد که به چاپ و تکثیر و بیانیه های جعلی اقدام کرده بودند، در < امامزاده صالح> در حال پخش این بیانیه ها بودند که توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

-

رویترز:احمدی نژاد تنها به جمع محدودی از نزدیکان خود اعتماد دارد

خبرگزاری رویترز در گزارشی ضمن اشاره به مخالفت های گسترده افراد و گروه های سیاسی در ایران با انتخاب مشایی به معاونت اولی رئیس جمهور نوشت: تصمیم احمدی نژاد برای انتخاب مشایی به سمت معاون اولی خود نشان می دهد که احمدی نژاد تنها به جمع محدودی از اطرافیان و نزدیکان خود اعتماد دارد. این خبرگزاری تصریح کرد: به رغم آنکه نایب رئیس مجلس ایران از دستور کتبی رهبر عالی ایران برای کنار گذاشتن مشایی از معاونت اولی رئیس جمهور خبرداده بود اما احمدی نژاد اعلام کرد که مشایی در این پست باقی خواهد ماند.