آرشیو سه‌شنبه ۲۷ امرداد ۱۳۸۸، شماره ۲۰۲۹
صفحه آخر
۱۲

چهره ها

؟صداپیشگی «برد پیت» در انیمیشنی جدید: پروژه انیمیشن «اوبرمانید»، جدیدترین کار سینمایی کمپانی «دریم ورکز» با صداپیشگی سینماگرانی چون «برد پیت»، «ویل فریل» و «جونان هیل» آماده نمایش می شود. پیش از این قرار بود «رابرت دنی جونیور» نیز در این پروژه سینمایی به عنوان صداپیشه حضور داشته باشد، اما او جایگزین «ویل فریل» شد. بنا بر اعلام کامینگ سون، این پروژه قرار است برای نمایش در پاییز سال 2010 میلادی آماده شود.

؟فقیه نصیری در «خانه یی در دوردست»: تصویربرداری فیلم تلویزیونی «خانه یی در دوردست» به کارگردانی کاظم معصومی و بازی آتنه فقیه نصیری در تهران ادامه دارد. تصویربرداری این فیلم که از جمعه شروع شده در تهران ادامه دارد. فیلمنامه این فیلم 90 دقیقه یی را پیام زین العابدینی نوشته که داستان دختر بچه یی به نام اوین است که در بیمارستان بستری شده و جست وجو برای احراز گذشته و هویت او آغاز می شود.

؟خسروی از کتابخانه ملی رفت: فریبرز خسروی معاون سازمان اسناد و کتابخانه ملی به فاصله کمتر از 5/1 سال پذیرش پست مذکور از سمت خود استعفا کرد. خسروی به دلایل نامعلوم دو روز پیش استعفایش را به علی اکبر اشعری مشاور فرهنگی رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ارائه کرد که وی نیز با این استعفا موافقت کرد.