آرشیو یکشنبه ۸‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۲۶۴۷
ورزش
۱۸
چهارگوشه ورزش

تصمیم گیری برای صمد

جام جم: تکلیف تیم آینده صمد نیکخواه بهرامی در پایان نشست امروز مسوولان 2 تیم مهرام و صبامهر مشخص می شود. صبایی ها خواهان رضایت نامه کاپیتان تیم ملی بسکتبال هستند، اما از آنجا که صمد یک سال دیگر با مهرام قرارداد دارد، همه چیز منوط به تصمیم نهایی مسوولان این باشگاه است.

4 سال محرومیت برای شریفی

جام جم: با اعلام فدراسیون بین المللی وزنه برداری، رشید شریفی وزنه بردار 105+ کیلوگرم کشورمان، به علت استفاده از مواد غیر مجاز 4 سال از حضور در رقابت های ورزشی محروم شد. به این ترتیب شریفی که 2 بار قهرمان آسیا شده بود، برای بازگشت به وزنه برداری باید تا سال 2013 صبر کند.

واترپلو هجدهم شد

جام جم: تیم ایران با قبول شکست 6 بر 4 مقابل پورتریکو، در میان 19 تیم حاضر در رقابت های واترپلوی قهرمانی جوانان جهان، عنوان هجدهمی را از آن خود کرد. پورتریکو همان تیمی بود که در دور مقدماتی با نتیجه 8 بر 7 مغلوب ایران شده بود.

معلومات: عمدی باختم

ایسنا: علی معلومات، جودوکار وزن 73- کیلوگرم تیم ملی ایران پس از بازگشت از مسابقات جهانی هلند، گفت: در صورتی که در مسابقه نخست برابر حریف اهل اسلوونی به برتری می رسیدم، دور دوم باید با جودوکار صهیونیست مسابقه می دادم که انصراف از مسابقه با وی، با محرومیت 4 ساله جودوی ایران و خودم همراه بود. به همین خاطر مقابل این حریف ضعیف 2 اخطاره شدم.

اردوی مشترک تیم ملی ووشو

جام جم: تیم ملی ووشوی ترکیه که عنوان نایب قهرمانی اروپا را یدک می کشد، هفته آینده برای برپایی یک اردوی مشترک با تیم ملی ایران با 13 ورزشکار مرد و زن به تهران سفر می کند.

محسن شادی، فینالیست نشد

ایسنا: درادامه مسابقات رویینگ قهرمانی بزرگسالان جهان در لهستان، در رشته تک نفره مردان محسن شادی در گروه 5 نفره خود چهارم شد و از صعود به فینالA بازماند.