آرشیو دوشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۶۲
اخبار
۳

وزارت اطلاعات خبر داد انهدام یک مرکز فتنه وابسته به انگلیس در هرمزگان

سربازان گمنام امام زمان(عج) یک مرکز فتنه وابسته به حمایت مالی و فرهنگی انگلیس را کشف و منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری ها به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات یک مرکز غیرقانونی که در راستای بر هم زدن امنیت جامعه و وحدت بین آحاد مردم اعم از شیعه و سنی در جنوب کشور با هدف به راه انداختن اختلاف و تنش قومی مذهبی اقدام به تهیه، تکثیر و توزیع محصولات فتنه انگیز می کرد توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان شناسایی و با حکم مرجع قضایی در بندرعباس پلمب و مسئول این مرکز دستگیرشد.

مسئول این مرکز غیرمجاز ضمن برقراری ارتباط با برخی از شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و تحت حمایت مالی انگلیس اقدام به تهیه، تولید و مونتاژ فیلم های سخنرانی عناصر معاند داخل و خارج کشور کرده و به صورت لوح فشرده، نوار ویدئویی، کتاب و جزوه در سطح گسترده توزیع می کرد.

براساس این گزارش فرد دستگیر شده به داشتن گرایش انحرافی اعتراف و در بازرسی از محل کار و منزل متهم تعدادی رایانه، دوربین فیلمبرداری، ریسیور، دستگاه تکثیر و چندین هزار نوار کاست، ویدئو، سی دی و جزوات اختلاف برانگیز کشف و ضبط شده است.

نقش رسانه های غربی در اغتشاشات برجسته بود

در همین حال یک استاد دانشگاه لوئیزیانای آمریکا ضمن تایید و تاکید بر برجسته بودن دخالت و نقش برخی کشورها و رسانه های غربی در حوادث بعد از انتخابات گفت: موضوعی که در روند پس از انتخابات از نظرها دور مانده است این که در حقیقت پیروزی احمدی نژاد مورد بحث قرار نگرفت.

«جان سوترلین» که با فارس سخن می گفت تاکید کرد: رئیس جمهور احمدی نژاد بعد از آنکه شورای نگهبان نتایج انتخابات را تایید کرد، اعلام کرد: «تبانی و توطئه دشمن برای ایجاد یک انقلاب رنگی شکست خورده است» اما متاسفانه رسانه های غربی و به ویژه بی. بی.سی هیچ توجهی یا کمکی به کسانی که در ایران پیامدها و روندهای انتخابات را به چالش کشیدند، نکردند بنابراین به نظر می رسد خروجی اخبار بی. بی. سی در انتخابات بسیار شبیه به یک نمایش بود.

«سوترلین» در پاسخ به این پرسش که پیام مشارکت 85 درصدی مردم ایران در انتخابات چه بود، اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات به عنوان یک مدل باقی می ماند.