آرشیو دوشنبه ۲۳‌شهریور ۱۳۸۸، شماره ۱۹۴۶۲
شهرستان ها
۱۱

عضو شورای شهر شیراز: اختلاف سلیقه شخصی شورای شهر شیراز را به بیراهه می کشاند

شیراز -خبرنگارکیهان:متاسفانه مدتی است که به علت اختلاف سلیقه شخصی بعضی از اعضای شورا، فضای حاکم بر شورای شهر شیراز به سمتی کشانده شده که نمایندگان مردم را از انجام وظایف تعیین شده خود غافل کرده است.

مظفر مختاری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان این مطلب در جلسه علنی شورا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز به کار شورای اسلامی سوم گفت: رهبرمعظم انقلاب در سخنانشان تاکید خود را متوجه حل عملگرایانه مشکلات مردم توسط شوراها با هدف راحت تر و اخلاقی تر کردن زندگی شهروندان کردند.

وی اضافه کرد: دخالت جناح ها و انگیزه های حزبی و گروهی و شخصی و طایفگی زهر مهلکی بر شوراهاست.

مختاری گفت: روا نیست وقتی را که ما باید برای حل مشکلات مردم صرف کنیم بابت شنیدن و دیدن اختلاف سلیقه شخصی بعضی از دوستان هدر دهیم.

وی افزود: مردم هر کدام مشکلاتی به بزرگی کوه دارند و امید دارند تا ما به عنوان نمایندگان آن ها زندگی راحت تری را برایشان فراهم کنیم.

مختاری اظهار داشت: امروزه نمایندگان شورای اسلامی شهر وظیفه نظارت خود را فراموش کرده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون بسیاری از پروژه های شهرداری نیمه کاره رها شده و درآمد شهرداری کاهش چشمگیری داشته است.

مختاری با بیان این مطلب که شهرداری هنوز تکلیف بودجه را به شورا ارسال نکرده است، افزود: تداوم چنین شرایطی شورای شهر را به سمتی خواهد برد که شوراها جایگاه خود را در اجتماع از دست خواهند داد و با سلب اعتماد مردم از این نهاد اجتماعی زمینه برای ورود افراد نالایق و ناکارآمد در دوره های بعدی فراهم خواهد شد که با به وجود آمدن چنین شرایطی نگاه مدیران نیز به شورا متفاوت خواهد شد و شورا دیگر آن صلابت گذشته را نخواهد داشت.