آرشیو چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۰۹
سیاسی
۳

توسط ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد (روابط عمومی)

سر درب های مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به بهره برداری رسید

همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) سردری های مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با حضور رئیس و جمعی از مسوولین و اعضای هیئت علمی این دانشگاه افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد: عبدالمجید حلمی در مراسم افتتاحیه ضمن تشکر و قدردانی از دست اندر کاران این پروژه برای آنان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

در ادامه مهندس سید رضا طاهری معاون عمرانی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی در خصوص روند اجرایی این پروژه افزود: طراحی سر درهای مجتمع آموزشی دانشگاه با هدف تعریف هر چه بهتر ورودی های اصلی یک مجموعه دانشگاهی که شامل ورودی های اصلی دانشگاه های نفتی، مهندسی، معماری و هنر، الهیات و معارف اسلامی، حسابداری و مدیریت، تربیت بدنی و مجموعه فرهنگی است در سال86 در دستور کار قرار گرفت. وی اظهار داشت: طرح های مذکور با مساعدت ریاست و گروهی از دانشجویان برتر دانشکده معماری و هنر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد طراحی و پیرو آن نقشه های اجرایی و سازه توسط حوزه عمرانی تهیه و پس از انجام مناقصه و طی مراحل قانونی پروژه به پیمانکار ذیصلاح محول گردید. وی با اشاره به اینکه محوطه مشرف به هر دو سر در با توجه به شخصیت و شئونات جدید ورودی طراحی و اجرا گردیده است. بیان داشت: سر در خیابان استاد یوسفی با الهام از کلمه مقدس بسم الله و به شکل موزون با سازه بتنی و سردر بلوار شاهد با الهام از آ.م دانشگاه آزاد اسلامی و توجه به ویژگی های فرهنگی، اسلامی دانشگاه و سازه بتنی طراحی و اجرا گردیده است.

شایان ذکر است: طراحی سر درب های مذکور به لحاظ معماری از زیباترین و برترین طرح های ورودی موسسات و مراکز آموزش عالی کشور است که یقینا اثری ماندگار خواهد بود.