آرشیو چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۰۹
اقتصادی
۴

بدون جذب هیچ اعتباری از500 میلیارد تومان اعتبار فروشگاه های زنجیره ای؛بدون جذب هیچ اعتباری از500 میلیارد تومان اعتبار فروشگاه های زنجیره ای؛

اولین فروشگاه خرده فروشی در صنف کالاهای سوپرمارکتی با صرف سه میلیارد تومان هزینه و بدون جذب هیچ اعتباری از500 میلیارد تومان اعتبار فروشگاه های زنجیره ای با مجوز وزارت بازرگانی هشتم آبان ماه سال جاری افتتاح و راه اندازی می شود.

به گزارش ایسنا، کامران اعظمی مدیرعامل این فروشگاه زنجیره ای در یک نشست خبری با اعلام این خبر عنوان کرد: هدف ایجاد این فروشگاه احداث واحدهای جدید نیست بلکه هدف مدیریت واحدهای موجود است که در این زمینه50 فروشگاه مجهز تا پایان سال و طی یک سال آینده200 فروشگاه راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: این فروشگاه زنجیره ای بعد از گذشت دو سال از مطرح شدن بحث فروشگاه های زنجیره ای و درحالی راه اندازی می شود که اعتبار500 میلیون تومانی فروشگاه های زنجیره ای در وزارت بازرگانی در حال جابه جا شدن است. اعظمی در پاسخ به این سوال که چه میزان از این اعتبار فروشگاه های زنجیره ای بهره برده اند؟ اظهار کرد: تا این لحظه هیچ مبلغی از این اعتبار دریافت نکرده ایم و امیدواریم این اعتبار قابل جذب باشد.