آرشیو چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۰۹
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تهران - عرفان: نبود نظارت بر واحدهای صنفی در شهر باعث گران فروشی برخی مغازه ها شده است. به عنوان نمونه فروشنده ای در میدان شهید محلاتی، ابتدای خیابان تکیه اکبرآبادی شمالی نوشابه ارم و ایستک را گرانتر از سایر جاها به فروش می رساند. همچنین سه بار با تعزیرات برای رسیدگی به این موضوع به شماره پرونده های2827353 و2827782 و2742706 تماس گرفتم که به این واحد صنفی متخلف تذکر داده شده اما به رغم تخلف متعدد جریمه نشده است! ضرورت دارد مسئولان تعزیرات به این واحد صنفی متخلف سرکشی کنند.

تهران - احمد عباس نژاد: در خیابان خواجه نصیرالدین طوسی، منشعب از میدان امام حسین (ع)، تعدادی مغازه خالی وجود دارد که به محل انباشت زباله تبدیل شده اند. از شهرداری منطقه7 تقاضا داریم با شناسایی صاحبان مغازه ها، آنان را به نظافت آنجا ملزم کنند.

تهران - علی عباسیان: تعمیرگاه های سیار که در جاده ها و بزرگراه ها به اصطلاح کارهای خدماتی خودروها را انجام می دهند، بدون هیچ ضابطه ای از رانندگان پول می گیرند.

تهران - کیانا کلانتری: در بزرگراه نیایش، منشعب از خیابان ولیعصر (عج) مقابل بیمارستان قلب شهید رجایی قبلابازار روز فعال بود و ساکنان به راحتی اجناس مورد نیازشان را تامین می کردند، اما با بسته شدن این بازار روز و نبود مغازه در اطراف آن مشکلات فراوانی را برای اهالی ایجاد کرده است. لطفا این پیام را در ستون مربوطه منعکس کنید تا شاید مسئولان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران مجددا در این مکان بازار روز تاسیس کنند و از این طریق مشکل ساکنان خیابان ولیعصر (عج) و بزرگراه نیایش برطرف شود.