آرشیو چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۰۹
شهرستان ها
۱۶

فرمانده ویژه آبادان:شکست حصر آبادان سرمنشا تمام پیروزی ها بود

آبادان- خبرنگار رسالت:

شکست حصر آبادان به دلیل پایداری و ایستادگی جوانان این مرز و بوم سر منشا همه پیروزی ها در طول هشت سال دفاع مقدس شد.

فرماندار ویژه آ بادان با اعلام این مطلب در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان گفت: دوران دفاع مقدس دوران سرشار از درس و عبرت بود که باید با مطالعه و شناسایی همه اتفاق های آن به شکل صحیح و مطلوب به نسل های آتی کشور منتقل شود.

سید خلف موسوی افزود: در دوران حماسی هشت سال دفاع مقدس با وحدت کلمه تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را که به دنبال نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند توسط جوانمردان رزمنده ایران خنثی شد.

مهندس موسوی ادامه داد: مهترین رمز پیروزی رزمندگان اسلام در طول8 سال دفاع مقدس پیروی از اوامر ولایت فقیه بود چرا که ولایت فقیه ضامن پیروزی و نجات در جامعه است.

فرماندار جنوب غرب کشور خاطر نشان کرد: جنگ تحمیلی ایران وعراق به عنوان یک حماسه ملی و تجربه ای موفق برای همیشه در تاریخ ایران برای مردم محفوظ می ماند و حضور همیشه در صحنه مردم در هشت سال دفاع مقدس و تبعیت کامل از فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مهمترین عامل در پیروزی های به دست آمده توسط رزمندان اسلام در جنگ بود. موسوی در ادامه خاطر نشان کرد: نسل جدید باید ضمن گرفتن درس از نسلی که این چنین حماسه های ماندگاری را خلق کرده اند از دستاوردها و آرمان های آن صیانت کند.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: دفاع مقدس یکی از صحنه های جاودانه دلیر مردان ایران اسلامی است که برای همیشه در تاریخ ملت ایران ثبت شده است.

موسوی اظهار داشت: در طول سی سال عمر پربرکت انقلاب پیروزی ملت شریف ایران برای همه مسلمانان آزادیخواه جهان روز پیروزی و برای دشمنان نظام بویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی شکست و خواری بود.