آرشیو چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۸۸، شماره ۶۸۰۹
شهرستان ها
۱۴

آغاز به کار محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی

بجنورد- خبرنگار رسالت:

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی با میزبانی از نمایشگاه فروش پاییز این استان کار خود را شروع کرد.

برپایی این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی برای اولین بار، از سویی برای اصناف و از سوی دیگر برای مردم و ورزشکاران این استان خوشحال کننده است.

تاکنون برای برپایی این قبیل نمایشگاه ها؛ تولید کننده ها و اصناف بالاجبار برای عرضه محصولاتشان باید در محل سوله های ورزشی مختلف به صورت مهمان اقدام به فروش محصولات می کردند که این موضوع ورزشکاران را آواره و بی رغبت به ورزش می کرد.

اکنون پس از چندین سال محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خراسان شمالی در تخته ارکان5 کیلومتری مرکز این استان برپا شده است. هر چند اما و اگرهایی در مورد محل احداث این نمایشگاه بین المللی وجود دارد اما باید دانست که وجود این محل گره از مشکل خیلی ها باز کرده است. استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح نمایشگاه (فروش و عرضه محصولات) پاییز در محل نمایشگاه های بین المللی این استان گفت: برپایی نمایشگاه ها در این محل از اشغال مجموعه ها و اماکن ورزشی جلوگیری می کند. محمدحسین جهانبخش افزود: برگزاری نمایشگاه های مختلف داخلی و تخصصی در استان می تواند به توسعه خراسان شمالی کمک شایانی نماید. وی با اشاره به اینکه مردم به مسئولان این استان اعتماد دارند گفت: مسئولان بازرگانی باید با دقت بیشتری بر قیمت و کیفیت اجناس نظارت کنند تا این اعتماد از مردم سلب نشود.