آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۱
ورزش
۳۱

چهره

انتقاد شدید کانتونا از دومنک و آنری

ستاره فرانسوی سال های پیش منچستریونایتد پس از راهیابی پر حرف و حدیث تیم ملی کشورش به جام جهانی 2010 گفت: «فکر می کنم ریموند دومنک بدترین مربی تیم ملی فرانسه از زمان لویی شانزدهم تا به امروز است.

اگر دست من بود، لورن بلان را انتخاب می کردم.» کانتونا درباره تیه ری آنری و خطای هند جنجال برانگیز او هم گفت: «از خطای هند آن قدر شوکه نشدم که از واکنش آنری پس از بازی. او پس از بازی نشسته و بازیکنان ایرلند را تسلی می دهد. همان هایی را که تنها چند دقیقه قبل فریب داد. اگر من ایرلندی بودم، او حتی سه ثانیه هم برابرم قرار نمی گرفت.»

کانتونا در فاصله سال های 1987 تا 1995 در 45 بازی ملی پیراهن فرانسوی ها را پوشید و 20 گل هم برای آنها به ثمر رساند. او در سال 1995 پس از حمله به تماشاگری که به او توهین کرده بود، از بازی های ملی کناره گیری کرد.

رحمتی برای هر برد 2 میلیون می گیرد

سیدمهدی رحمتی، دروازه بان سپاهان یکی از گران قیمت ترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می شود که مبلغ قرارداد او با تیم اصفهانی، حرف و حدیث های زیادی را به وجود آورد.

در مورد مبلغ قرارداد رحمتی حرف و حدیث های زیادی مطرح شد و شایعات زمانی بیشتر شد که مدیرعامل مس کرمان گفت: «ما حاضر بودیم حتی 700 میلیون به رحمتی بدهیم و حالامعلوم می شود که سپاهان بیشتر از این مبلغ را به رحمتی داده است.» دراین حال مسوولان سپاهان اعلام کردند که مبلغ قرارداد وی 444 میلیون تومان بوده است. البته این مبلغ به عنوان مبلغ ثابت قرارداد رحمتی است و او پاداش های دیگری هم می گیرد و رقم قراردادش به 700 میلیون تومان هم می رسد. البته جالب توجه این است که سپاهانی ها در ازای کسب هر پیروزی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا 2 میلیون تومان به این دروازه بان می دهند. اگر سپاهان قهرمان لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شود، رحمتی 30، 20 و 50 میلیون تومان می گیرد.