آرشیو یکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۱
ورزش
۳۱

منهای فوتبال

عملکرد ضعیف نماینده ایران در گویانگ

در دومین روز از هفتاد و هفتمین دوره رقابت های جهانی وزنه برداری سجاد بهروزی به عنوان نخستین نماینده ایران در وزن 62 کیلوگرم به روی تخته رفت که در پایان با عملکردی ضعیف، در مجموع در مکان هشتم دنیا قرار گرفت.

او در رقابت با 10 حریف برتر خود از سراسر دنیا حرکت نخست یک ضرب را با رکورد 135 کیلوگرم آغاز کرد؛ اما پس از آن دو بار پیاپی در مهار وزنه های 138 و 141 کیلوگرم ناکام ماند تا در حرکت یک ضرب در مکان هشتم گروه خود قرار گیرد. در حرکت دو ضرب نیز او کار خود را با بالای سر بردن وزنه 161 کیلوگرم آغاز کرد؛ اما، باز هم مانند حرکت یک ضرب در دو حرکت دوم و سوم حرکت دو ضرب در مهار وزنه های 166 و 171 کیلوگرم ناکام ماند تا در دو ضرب در مکان نهم گروه قرار گیرد.

کاظمی، دومین ایرانی بسکتبال آمریکا

ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم بسکتبال جوانان کشورمان به عنوان اولین ایرانی شاغل در رقابت های لیگ NCAA آمریکا (کالج‎های آمریکا) از هفته گذشته با تیم رایس حضور در این مسابقات را آغاز کرد. او روز جمعه 18 دقیقه مقابل تیم آریزونا به میدان رفت. این بازی با شکست 65 بر 58 بازیکنان رایس همراه بود، اما بسکتبالیست 202 سانتی‎متری ایران 13 امتیاز برای تیمش به دست آورد.