آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۲۷۷۹
ورزشی
۱۸

شوت - گل

کامرانی فر، نامزد قضاوت در جام جهانی

جام جم: حسن کامرانی فر از کشورمان در فهرست 90 نفره داورانی قرار گرفت که قرار است از 28 کشور جهان در رقابت های جام جهانی 2010 قضاوت کنند. این کمک داور کشورمان باید به همراه صالح محمد المرزوقی (کمک داور اماراتی) و خلیل الغمدی (داور عربستانی) برای حضور در جام جهانی با 3 تیم داوری دیگر از آسیا رقابت کند.

امیدها به ترکیه می روند

جام جم: تیم فوتبال امید کشورمان چهارشنبه همین هفته برای برپایی یک اردوی 7 روزه راهی آنتالیای ترکیه خواهد شد. به همین خاطر غلامحسین پیروانی 30 نفر را برای حضور در اردو دعوت کرد که از جمله سرشناس ترین آنها می توان به بختیار رحمانی از فولاد، حمید رضا علی عسگری از پرسپولیس، کریم انصاری فرد از سایپا و احسان حاج صفی از سپاهان اشاره کرد.

داور قطری برای ایران - تایلند

جام جم: بلدیه عبدول از قطر، بازی آخر تیم ملی کشورمان مقابل تایلند در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا را سوت خواهد زد. این بازی که روز 12 اسفند برگزار می شود برای ایران هیچ حساسیتی ندارد اما تایلندی ها برای صعود حتما باید ایران را در آزادی شکست دهند.

مهدوی کیا: جام حذفی، میانبر جام آسیاست

جام جم: مهدی مهدوی کیا، کاپیتان پیشین تیم ملی و فعلی استیل آذین در آستانه دیدار فردای تیمش با سپاهان نوین در چارچوب مسابقه های جام حذفی ایران به «جام جم» گفت: تلاش می کنیم در جام حذفی موفق شویم و دیدار پیش رو را کاملاجدی گرفته ایم. جام حذفی را میانبری برای آسیایی شدن می دانیم، چون با 4 برد می توانیم فینالیست این جام شویم.

صعود یک پله ای فوتسال ایران

جام جم: تیم ملی فوتسال ایران که چندی پیش به عنوان بهترین تیم فوتسال جهان در سال 2009 انتخاب شده بود، با یک پله صعود در پایان ژانویه سال 2010 میلادی به رده پنجم برترین تیم های فوتسال جهان صعود کرد. در این فهرست، تیم های برزیل، اسپانیا، ایتالیا و روسیه بالاتر از ایران قرار گرفتند.