آرشیو یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۲۷۷۹
حوادث
۱۹

سرقت عکس های خانوادگی خانم ها در باشگاه ورزشی

گروه حوادث: جستجو برای یافتن سارق مرموزی که از باشگاه ورزشی زنانه ای در غرب تهران اموال زنان و دختران جوان را سرقت می کرد، با شکایت از سوی 5 زن آغاز شد.

به گزارش جام جم، چند روز پیش زن جوانی برای تمرین به یکی از باشگاه های غرب تهران رفت و هنگام برداشتن وسایلش از کمد لباس متوجه شد پول، مدارک هویتی و کارت های اعتباری داخل کیفش همراه چند قطعه عکس خانوادگی اش به سرقت رفته است.

زن جوان موضوع را به مدیر باشگاه اطلاع داد و از او تقاضای کمک کرد، ولی مدیر باشگاه توجهی به حرف های وی نکرده و ماجرا را به پلیس اطلاع نداد.

زن جوان وقتی با بی تفاوتی مدیر باشگاه روبه رو شد، به مرکز پلیس تهران رفت و ماجرا را اطلاع داد. پس از شکایت این زن و تشکیل پرونده قضایی در شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران، تحقیق برای یافتن سارق مرموز آغاز شد. در حالی که تحقیقات ماموران برای یافتن سارق ادامه داشت، 4 زن و دختر جوان دیگر هم به مرکز پلیس مراجعه و شکایت های مشابهی را ارائه کردند.

با اطلاعاتی که از شاکیان به دست آمد، معلوم شد سارق هنگامی که افراد در حال تمرین های ورزشی بودند، اموال آنها را به سرقت برده و فقط کیف های خالی را برای آنها در کمدهای ورزشی جا گذاشته است. بنا بر این گزارش، تحقیقات قضایی پلیسی برای یافتن سارق ادامه دارد و مدیر باشگاه ورزشی زنانه برای ادامه تحقیقات به دادسرا احضار شد.