آرشیو دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۶۹۲۸
سیاسی
۲

سیدحمید روحانی:کسانی که حرف منافقین را می زنند نمی توانند در خط امام باشند

حمید روحانی رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر گفت: ارتباط غالب عالمان دینی و مقامات روحانی با دولت احمدی نژاد حسنه است و دولت از پشتیبانی روحانیون وارسته ای که در خط امام (ره)هستند برخوردار است. روحانی درگفتگو با ایرنا با رد تبلیغات منفی برخی افراد مبنی براینکه دولت رابطه خوبی با روحانیون ندارد، اظهار داشت: به نظرمی رسد عوامل نفوذی و مرموزی قصد دارند ارتباط میان دولت و روحانیون را تیره و آشفته کنند و ازآب گل آلود ماهی بگیرند. این مورخ نهضت امام دربخش دیگری از این گفتگو به ادامه ناآرامی ها از سوی برخی گروه های مدعی خط امام (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: این جریان غیرمردمی است.کسانی که امروزدرصحنه برطبل فتنه می کوبند آلت دست دشمنان انقلاب و اسلام قرارگرفته اند، درخط شیطان بزرگ واستکبارجهانی هستند، راهشان از راه امام و مردم جداست و همراه مردم نیستند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر هیچ گاه ندیده ایم این مدعیان خط امام درحرکت مردمی حضور پیدا کنند گفت:این جریانی که امروز با ادعای طرفداری از امام به صحنه آمده است راه خود را از مردم جدا کرده است. کسانی می توانند درخط امام باشند که منادی وحدت باشند و برراه امام درمبارزه با استکبار جهانی اهتمام داشته باشند نه اینکه با استکبارجهانی همصدا شوند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصرافزود: کسانی که سخنان وموضع گیری هایشان مورد تائید صهیونیست ها،

شیطان بزرگ،بهائیت، منافقین، سلطنت طلبان وتجزیه طلبان قرار می گیرد نمی توانند درخط امام باشند.رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر درباره زمان پایان فتنه تاکید کرد:من معتقدم چون فتنه ریشه درتوطئه استکبار جهانی دارد وقتی تمام می شود که دستگاه امنیت بتواند عوامل فتنه را بشناسد و سرکوب کند البته باید عوامل فتنه رااز کسانی که آلت دست قرارگرفتند متمایزکرد. وی کسانی که درانتخابات رای نیاوردند وآلت دست قرارگرفتند را عامل فتنه ندانست وگفت:کسانی که درصحنه حضور دارند، بیانیه میدهند وبنزین روی آتش فتنه می ریزند آلت دست فتنه هستند نه عامل فتنه، پس ازانتخابات عوامل صهیونیستی وآمریکایی هستند که سعی دارند به آشوب ها و

فتنه گری ها دامن بزنند مسلما با شناخت و سرکوب این عوامل، فتنه تمام می شود.