آرشیو چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۷۹۱
فرهنگ و هنر
۱۶

براده ها

«امضای یادگاری» علی باباچاهی در راه

ایسنا: مجموعه شعر «امضا یادگاری» از علی باباچاهی همراه با لوح فشرده بزودی روانه بازار کتاب می شود. این کتاب گزینشی است از کتاب های «نم نم بارانم»، «عقل عذابم می دهد» و «قیافه ام که خیلی مشکوک است» که از سوی نشر تحقیقات نظری اصفهان منتشر خواهد شد.

دیدار دست اندرکاران جشنواره «یار و یادگار» با سیدحسن خمینی

جام جم: اعضای شورای سیاستگذاری، هیات داوران و دست اندرکاران امور اجرایی سومین جشنواره ادبی «یار و یادگار» امروز با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی دیدار می کنند.در این دیدار، دبیر جشنواره به ارائه گزارش کلی از روند پیشبرد سومین جشنواره یار و یادگار، جزئیاتی از چگونگی برپایی مراسم پایانی در 6 اسفند و قیاس کمی و کیفی دوره سوم با دوره های پیشین می پردازد. مراسم پایانی سومین جشنواره یار و یادگار با محورهای «امام خمینی (ره)؛ حقیقت همیشه زنده تاریخ»، «انقلاب اسلامی؛ فصل بیداری ملت ها»، «مهر میهن؛ عشق ولایت» و بخش ویژه «بانوی انقلاب» 6 اسفند در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

جلال به انتخاب سرشار

ایکنا: 70 اثر داستانی جدید از نویسندگان انقلاب اسلامی و نیز متون کلاسیک ادبیات فارسی از جمله برگزیده داستان های جلال آل احمد به انتخاب محمدرضا سرشار با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و در نمایشگاه کتاب سال آینده رونمایی می شود. آثار نویسندگانی در این مجموعه منتشر خواهد شد که حداقل دارای 3 تا 4 کتاب منتشر شده باشند و آثار نوقلمان در قالب این مجموعه قرار نخواهد گرفت.

اهدای جایزه ادبی اصفهان؛ امروز

ایسنا:مراسم پایانی هفتمین جایزه ادبی اصفهان امروز و فردا در مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار می شود. در حاشیه این جایزه، کارگاه آموزشی داستان چهارشنبه و پنجشنبه صبح با حضور داوران نهایی جشنواره برای علاقه مندان به ادبیات داستانی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.