آرشیو چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۷۹۱
حوادث
۱۹

مسافربرهای شخصی در کمین زنان و دختران بودند

گروه حوادث: 3 نفر که در پوشش حمل مسافر اقدام به سرقت و آزار و اذیت بانوان می کردند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ قطب زاده، رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان درباره توضیح این پرونده گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر ربودن وی توسط 3 فرد و مورد آزار و اذیت قرار دادن او کارآگاهان پلیس جنایی فعالیت خود را آغاز کردند.

شاکی در تحقیقات اظهار کرد که در راه برگشت به منزل بوده که خودرویی به عنوان مسافربر با یک سرنشین، جلوی من توقف کرد و کمی جلوتر فردی دیگر سوار بر خودرو شد، بعد از طی مسافتی سرنشینان خودرو با تهدید چاقو و ضرب و شتم مرا به خارج از شهر برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند. سه تبهکار این جنایت از اعمال پلید خود فیلم تهیه و مرا تهدید کرده اند در صورت اطلاع به پلیس فیلم را در محل زندگی ام پخش خواهند کرد.

کارآگاهان با تحقیقات علمی و چهره نگاری متهمان و استفاده از منابع اطلاعاتی 2 نفر از متهمان را شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

در بازجویی ها متهمان ابتدا منکر هر گونه رابطه با شاکی شده اما در رویارویی با دلایل و مدارک مستند و مواجهه حضوری با شاکی به جرم خود با همدستی یک متهم دیگر اعتراف کردند که او نیز دستگیر می شود.

سرهنگ قطب زاده عنوان کرد: در ادامه اعترافات، متهمان به یک فقره آزار و اذیت دیگر به همین شیوه اقرار و پس از تکمیل پرونده با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.