آرشیو شنبه ۸ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۲۷۹۳
صفحه آخر
۲۰

جام جم فردا

در ادامه سلسله مباحث جام جم درباره بازنگری در علوم انسانی، دکتر غلامرضا اعوانی، استاد دانشگاه شهید بهشتی و رئیس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران مهمان جام جم بوده است. گفتگو با او را با عنوان «نگاه وحیانی به علوم» می توانید در صفحه 7 بخوانید.

مطلب اصلی صفحه سینما (9) نگاهی دارد به فیلم عیار 14 تازه ترین ساخته پرویز شهبازی که این روزها در سینماهای کشور اکران شده است.

بیماری های نادر از جمله مشکلاتی هستند که نه تنها برای خیلی از مردم، بلکه حتی برای عده ای از پزشکان و دست اندرکاران حوزه سلامت هم ناشناخته اند؛ در حالی که فقدان اطلاع از وجود چنین بیماری هایی معمولابه تشخیص دیرهنگام آنها منجر می شود و همین مساله درمان های تطبیقی را به تاخیر می اندازد و می تواند سبب پیشرفت بیماری ها شود و عواقب شدیدی را به همراه داشته باشد. «بیماری های نادری که ناشناخته مانده اند» عنوان مطلب اصلی صفحه دانش (12) به بهانه روز جهانی بیماری های نادر به این موضوع پرداخته است.

اخباری که به رسانه های آلمان درز کرده همگی نشان می دهد که یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در نیمه راه بازی های جام جهانی از تیم ملی آلمان کنار خواهد رفت. مطلب اصلی صفحه ورزش (13) با عنوان «جنگ قدرت در فوتبال آلمان» به این موضوع پرداخته است.

در یوش آنها که ارزش اعتبار قدمت هزارساله خاک خود را خوب می شناسند، به سوالات شما به زبان مازندرانی و با لهجه یوشی پاسخ می دهند. «خستگی زندگی را به در کنید» عنوان مطلب اصلی صفحه جامعه (14) نگاهی دارد به دیدنی های روستای یوش.