آرشیو دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۴۴۷۵
اجتماعی
۴

دو خط خبر

استعمال تفریحی دخانیات در دانش آموزان دختر و پسر در حال افزایش است. دکتر هومن شریفی، معاون مرکز تحقیقات پیشگیری و کنترل دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین گفته است تهرانی ها بیش از ساکنان سایر استان ها سیگار می کشند.

قرص برنج با ترکیب فسفیت آلومینیوم مرگ آور است. دکترآذر فلاح، رئیس بخش کودکان مرکز مسمومیت لقمان، راه پیشگیری از مرگ ومیر ناشی از مسمومیت با این ترکیب از قرص برنج را جمع آوری آنها از بازار دانسته است.

مهلت ثبت نام دوره دکترای دانشگاه پیام نور تا چهارشنبه

25 فروردین تمدید شد. این دانشگاه در 31 رشته گرایش دانشجوی دکتری می پذیرد.

آئین نامه ارتقای اعضای هیات علمی بازنگری شد. دکتر مهدی ایرانمنش، رئیس مرکز هیات های امنا و هیات ممیزه مرکزی دانشگاه ها گفته است اصلاحات انجام شده برای تایید نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

آموزش پیشگیری از ناهنجاری های قامتی دانش آموزان برای

6 هزار مدیر مدرسه اجرا می شود. محمد بنیادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران این خبر را داده است.

دایرة المعارف پرستاران کشور تهیه می شود. دکتر ابوالفضل جاریان، رئیس انجمن پرستاری ایران با اعلام این خبر گفته است سازمان بهداشت جهانی برای ایجاد همبستگی و تبادل نظر علمی و تجربیات پرستاران سراسر جهان، سال 2010 را به نام «پرستار» نامگذاری کرده است.

300 دوربین کنترل محدوده طرح ترافیک از اول اردیبهشت نصب می شود. حجت الله بهروز، مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک شهر تهران این خبر را داده است.