آرشیو دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۴۴۷۵
صفحه آخر
۲۸

آرایش های عجیب برای مقابله با فناوری تشخیص چهره

با پیشرفت فناوری تشخیص چهره، تلاش هایی برای مقابله با آن در راستای حفظ حریم شخصی صورت می گیرد که یکی از آنها آرایش های عجیب و غریب است

بر اساس گزارش پاپ ساینس، آدام هاروی، طراح و متخصص فناوری است که در برنامه ارتباطات تعاملی از راه دور فعال است و مدتی است که روی الگوهای مهندسی معکوس فناوری شناسایی چهره کار می کند. به گفته هاروی، بعضی از این روش ها به طرز شگفت آوری ساده هستند. برای مثال تنها باید خطوطی دور چشم ها یا ابروها بکشید، چون قسمت های اطراف چشم از همه قسمت های صورت در کار دوربین های نظارتی و تشخیص چهره اهمیت بیشتری دارند.

کشیش برزیلی به اتهام فساد اخلاقی بازداشت شد

دادستان برزیل گفت: کشیش بندیکت لنارتز، 41 ساله ساکن کلیسای کاتولیک در استان آلاگواس در شمال شرقی این کشور است که با برازیلیا پایتخت این کشور 160کیلومتر فاصله دارد. مقامات قضایی برزیل اعلام کردند، براساس تحقیقات پلیس از رایانه شخصی این کشیش هزار و 300عدد تصاویر مستهجن به دست آمده است.

مسافری که می خواست کفش هایش را در هواپیما آتش بزند

مسافری که قصد داشت کفش های خود را داخل هواپیمایی در امریکا به آتش بکشد، بازداشت شد. این مرد داخل هواپیمایی بود که از شهر واشنگتن به دنور در ایالت کلرادو پرواز می کرد. او زمانی که سعی کرد کفش هایش را به آتش بکشد، بازداشت شد. هدف او از این کار معلوم نیست.