آرشیو شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۶۹۶۱
شهرستان ها
۱۶

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:اختصاص4 میلیارد ریال اعتبار برای احداث ساختمان دولت در نیر

اردبیل-خبرنگاررسالت:

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال

4 میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجموعه ساختمان دولت در نیر اختصاص یافته است.

جهانگیر کنعانپور در نشست با فرماندار نیر اظهار داشت: این ساختمان با هدف استقرار411 اداره کوچک بزودی در شهر نیر کلنگ زنی خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح ها را تجمیع خدمات دولتی در یک مجموعه به صورت منسجم و منظم اعلام کرد و افزود: بر اساس تاکید استاندار اردبیل مبنی بر دایر بودن نمایندگی ادارات استانی در شهرستان ها اجرای این مجموعه ها از امسال در شهرستا ن ها آغاز خواهد شد.

کنعانپور گفت: عملیات اجرایی ساختمان های دارالقرآن الکریم در شهر نیر و کوراییم با زیربنای هر کدام002 مترمربع آغاز شده است.

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل یکی از برنامه های اولویت دار امسال را در کنار به ثمر نشاندن طرح مسکن مهر تکمیل پروژه های مختلف اداری و اجرایی اعلام کرد و گفت: امسال چندین پروژه اساسی را در حوزه مختلف اداری و توسعه فضاهای آموزشی، فرهنگی و مذهبی تکمیل و در اختیار مسئولان ذیربط قرار می دهیم.

در این جلسه فرماندار نیر نیز در سخنانی بر لزوم تسریع در اعطای وام مسکن به متقاضیان تاکید کرد و افزود: امسال سال رونق گرفتن مسکن مهر در نیر است و پیش بینی شده تا پایان نیمه اول سال بیش از صدها واحد مسکن مهر تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

ناصر آذریفر اظهار داشت: برخی مشکلات در پرداخت تسهیلات بانکی برای اتحادیه های تعاونی و اعضای مسکن مهر به وجود آمده که امیدواریم با رایزنی مسئولان امر در این مسیر نیز گشایشی حاصل شود.