آرشیو دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۴۴۸۱
سیاسی
۲

گزیده اخبار

هاشمی رفسنجانی درباره فرزندش با آملی لاریجانی دیدار نداشته است

روابط عمومی قوه قضائیه، اظهارات یک نماینده درخصوص دیدار هاشمی رفسنجانی با آیت الله آملی لاریجانی درباره فرزندش مهدی را تکذیب کرد.الیاس نادران در پاسخ به سوالی درباره صدور حکم بازداشت مهدی هاشمی و وعده هاشمی رفسنجانی مبنی بر بازگشت فرزندش به کشور در صورت احضار از سوی دستگاه قضا، گفت که آقای هاشمی باید این وعده خود را عملی کند؛ ضمن آن که ایشان دیداری با رئیس قوه قضائیه هم در این زمینه داشته است.

امریکا بزرگ ترین مجرم هسته ای جهان است

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در جلسه مسئولان عالی قضایی برگزاری اجلاس بین المللی خلع سلاح هسته ای در تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امریکا با به کارگیری سلاح هسته ای، نخستین و بزرگ ترین مجرم هسته ای در جهان است.

سفر روسای جمهور برزیل و بولیوی به تهران

به دنبال سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به کشور برزیل، رئیس جمهور این کشورقرار است 25 اردیبهشت عازم تهران شود.همچنین رئیس جمهور بولیوی اواسط خردادماه به کشورمان سفر می کند.

دیدار سفیر ایران در واتیکان با معصومی نژاد

سفیر کشورمان در واتیکان در دیدار با معصومی نژاد، وضعیت و روند رسیدگی پرونده وی را جویا شد.ناصری درباره دیدار خود با معصومی نژاد گفت: وضعیت جسمی و روحی وی خوب بود اما به وضعیت نامناسب سلول معترض بود. البته اخیرا با اقدامات به عمل آمده، این وضعیت قدری بهتر شده است.