آرشیو دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۴۴۸۱
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

یاوری واسطه بازگرداندن پیروانی

محمود یاوری مدعی شد که نایب رئیس فدراسیون فوتبال از وی خواسته برای بازگرداندن غلام پیروانی به تیم امید با سرمربی پیشین این تیم مذاکره کند. سرمربی تیم شاهین بوشهر ضمن تکذیب خبر حضور در تیم امید گفت: هرگز مذاکره ای برای رفتن به تیم امید انجام ندادم و پیروانی شایسته ترین فرد برای این کار است. تاج هم از من خواست پیروانی را برای بازگرداندن متقاعد کنم.

نونهالان فرنگی کار خوزستان قهرمان شدند

جشنواره کشتی فرنگی نونهالان در شهرستان شوش پایان یافت و جام قهرمانی از آن تیم خوزستان شد. در این جشنواره 120 نونهال در قالب 6 تیم با هم رقابت کردند که در پایان تهران و مازندران دوم و سوم شدند. جشنواره کشتی آزاد نونهالان نیز بزودی به میزبانی اهواز برگزار می شود.

ایران شایسته برگزاری رقابت های جهانی

دولت ایران پشتیبانی خوبی از فدراسیون تیراندازی می کند و این فدراسیون سازماندهی خوبی پیدا کرده است. «مدحت وحدان مصری» نایب رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی در حاشیه رقابت های جام جهانی در چین افزود: حال دیگر ما دوست داریم ایران رقابت های جهانی را برگزار کند. وی گفت: تیم ایران دارای تیراندازانی خوب و کیفیت مطلوبی است.

تاسیس فدراسیون جدید

فدراسیون انجمن های ورزشی تاسیس می شود. قرار است رشته های ورزشی که ماهیت قهرمانی دارند ولی متولی ندارند در این فدراسیون فعالیت کنند. رشته هایی همچون راگبی، کریکت، دراگون بوت، اسکی روی آب، ورزش های هوایی و... قرار است زیرنظر این فدراسیون قرار بگیرد.