آرشیو شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۲۰۶۷
بازار موبایل
۲۷
موبایل ایرانی

درآمد 676 هزار میلیارد ریالی برای اپراتور سوم

اپراتور سوم تلفن همراه کشور سرانجام پس از مدت ها از خواب بیدار شد و با اعطای پروانه به شرکت ارتباطات تامین شمس نوین یا همان تامین تلکام، کارش را آغاز کرده و قرار است رسما سیم کارت های خود را از 22 بهمن ماه جاری ارائه کند.

به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیش بینی درآمدی که برای اپراتور سوم تلفن همراه برای 15 سال در نظر گرفته شده، رقم 676 هزار میلیارد ریال است.

محمد کرم پور در گفت وگو با ایسنا، درباره زمان واگذاری سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه کشور گفت: مطابق پروانه، سیم کارت های اپراتور سوم تلفن همراه واگذار خواهد شد و به گفته مدیر عامل شرکت تامین تلکام، سیم کارت های این اپراتور رسما از 22 بهمن ماه سال جاری ارائه می شود.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد: اپراتور سوم تلفن همراه در سرویس ها حداقل باید خدمات نسل دوم را در جاده ها ارائه دهد و در شهرها نیز حداقل باید خدمات نسل سوم را ارائه دهد.

معاون وزیر ارتباطات درباره تعرفه سیم کارت های این اپراتور هم گفت: تعرفه قاعدتا باید بر اساس سطح بازار در نظر گرفته شود که بر اساس سطح بازار در نظر می گیریم و از طرفی باید با توجه به فضای رقابتی مشخص شود.