آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۴۳
اخبار ورزشی
۱۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: ایران توانایی غرق کردن ناو آمریکا را در خلیج فارس دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران توانایی غرق کردن ناو آمریکا را در خلیج فارس دارد.

سیداحمد آوایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ایران اسلامی توانایی غرق کردن ناو آمریکا را در خلیج فارس دارد و این امر برای تسلیحات پیشرفته نظامی ایران، اقدامی پیش پا افتاده محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات ایران در بخش دفاعی و تهاجمی با 30 سال گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: ایران اسلامی در سال های گذشته در بخش پژوهشی و تحقیقات نظامی و تسلیحاتی تلاش های بسیار زیاد و موفقیت های فراوانی نیز کسب کرده است، به این دلیل آمریکا حرکت ابلهانه ای علیه ایران را در دستور کار خود قرار نمی دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورت آغاز جنگ میان ایران و آمریکا، تمام کننده جنگ واشنگتن نخواهد بود، گفت: ایران اسلامی در مباحث نظامی پیشرفت بسیار زیادی داشته است و توانایی آن را دارد که در مدت زمان بسیار اندکی توان گذشته خود را بازیابی کند و این از نقاط قوت ایران به شمار می آید.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران در دفاع از مرزهای خود کوتاهی نخواهد کرد، گفت: ایران اسلامی در مقابله با تهاجمات احتمالی از دشمنان نخواهد گذشت و از تمام توان برای دفاع از خاک اسلامی استفاده می کند.

آوایی با اشاره به مشاوره های ارائه شده به رئیس جمهور آمریکا از طرف افراد با تجربه در امور ایران گفت: برخی از مشاوران اوباما به وی تذکر داده اند که حتی خیال حمله به ایران را از سر بیرون کند و به این دلیل است که وی برای این امر هیچ برنامه ای ندارد.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ایران اسلامی به ابرقدرتی در منطقه تبدیل شده است و به این دلیل باعث وحشت برخی از قدرت های بین المللی است.