آرشیو سه‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۶۹۹۳
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

اردبیل- یک شهروند: از وزارت آموزش و پرورش تقاضا می شود برای تبدیل مدرک تحصیلی غیر مرتبط فرهنگیان به مرتبط در احکام استخدامی آنان اقدام کند، تا برای تدریس انگیزه های قویتری داشته باشند.

اصفهان - یک شهروند: تیرآهن های گنبدهای بزرگ و ستون ها و پنجره های مجموعه فرهنگی، ورزشی و مذهبی مصلای اصفهان پس از25 سال نیمه کاره ماندن این بنا و تاسیسات عظیم متاسفانه در حال پوسیدن است و با توجه به هزینه کلانی که تاکنون صرف آن شده است، تکمیل مصلای اصفهان در اسرع وقت ضرورت دارد.

نوشهر- یک کارگر: ما گروهی از کارگران شهرستان نوشهر (استان مازندران) هستیم که10 سال سابقه کار داریم، اما کارفرما برای ما فقط3 سال حق بیمه پرداخته است. از سازمان تامین اجتماعی انتظار مساعدت داریم و از دولت هم می خواهیم در مورد بیمه کارگران روز مزد اقدام کند.

بروجرد- یک شهروند: برخی افراد گویا بدون داشتن مجوزهای لازم در نوبت شب بخش های تزریقات در بروجرد کار می کنند که ممکن است جان بیماران را به خطر اندازد، جا دارد کمیته نظارت بر درمان و سازمان بهداشت و درمان استان بر فعالیت شبانه آنان نظارت داشته باشند.

شهرری - یک شهروند: از کلانتری131 شهرری تقاضا داریم ایستگاه نیروی انتظامی را در فاز دوم شهرک صالحین دوباره مستقر کنند زیرا با جمع آوری این ایستگاه سرو کله اراذل و اوباش و مواد فروشان دوباره در این شهرک پیدا شده است و مزاحم اهالی هستند.

بروجرد- یک شهروند: طراحان اهدای یک میلیون تومانی به هر نوزاد، لطفا به این سئوال پاسخ دهند که آیا با این مبلغ می توان نوزادی را بزرگ کرد و پس از سال ها، تحویل جامعه داد.

جوابیه روابط عمومی نیروی انتظامی

با احترام، عطف به مطلب مندرج در صفحه22 مورخه88/12/11 آن روزنامه تحت عنوان «گرفتن عدم خلافی به یکی از دفاتر پلیس10+» به اطلاع می رساند: درخواست شهروند محترم در آن روزنامه جهت بررسی و اقدام لازم به بنیاد تعاون ناجا اعلام گردید.