آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۹، شماره ۴۵۴۱
صفحه اول
۲۸

شگفتی های جهان

یک فیل سفید بسیار کمیاب در میانمار به دام افتاد

مقامات میانمار یک قلاده فیل سفید بسیار کمیاب را که گفته می شود با خود شانس می آورد در مناطق غربی این کشور به دام انداختند. به گزارش واحد مرکزی خبر، روستائیان در ایالت راکین در غرب میانمار وجود این فیل سفید در یک گله متشکل از پنج فیل را به مقامات میانمار اطلاع دادند سپس ماموران وزارت جنگلبانی میانمار برای یافتن این فیل اعزام شدند. فیل های سفید از قدیم در کشورهای آسیایی مورد احترام هستند و نماد قدرت محسوب می شوند.

وحشت آفرینی تک تیرانداز امریکایی در کالیفرنیا

پلیس کالیفرنیا در جست وجوی فرد یا افرادی است که با شلیک گلوله، شیشه اتومبیل ها را در بزرگراه های جنوب این ایالت می شکنند. سخنگوی پلیس در این باره گفت: طی دو ماه گذشته دست کم 70 اتومبیل به هنگام تردد در بزرگراه های منطقه سن برناردینو هدف گلوله قرار گرفته اند، اما هیچ کسی زخمی نشده است. روشن است که فرد مجرم قصد داشته که شیشه اتومبیل ها را بشکند.

دختری که باید هر 15 دقیقه غذا بخورد تا زنده بماند

لیزی والاسکوئز فقط 25 کیلو وزن دارد و بدن او تقریبا اصلا چربی ندارد. این دختر 21 ساله از تگزاس به بیماری بسیار نادری دچار شده است و مجبور است هر 15 دقیقه غذا بخورد تا زنده بماند. وی می گوید: من هر روز بین 5 تا 8 هزار کالری غذا می خورم، اما وزنم هیچ گاه به بالای 26 کیلو نیامده است. من مرتب خود را وزن می کنم و حتی اضافه کردن چند صد گرم هم فوق العاده مرا خوشحال می کند.

دزد هنگام دزدی به خواب رفت و به دام افتاد

جوان 22 ساله ای در شهر دیرسبورگ ایالت تنسی امریکا در زمان دزدی به خواب رفت. این جوان پس از ورود به یک منزل به جای بردن اسباب و اثاثیه روی کاناپه دراز می کشد و به خواب می رود. اهل خانه که از راه می رسند وقتی با چنین صحنه ای روبه رو می شوند به پلیس تلفن می کنند. براساس گزارش شورت نیوز، این جوان هم اکنون به جرم تعرض به حریم خصوصی در بازداشت به سر می برد.