آرشیو پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۳۸۹، شماره ۴۵۴۱
حوادث
۲۶

دنیای حادثه

خواب عمیق یک دزد

پسر 22 ساله ای هنگام سرقت در شهر «دیرسبورگ» ایالت تنسی امریکا، به خواب رفت.پسر جوان پس از ورود به خانه ای به جای بردن اسباب و اثاثیه روی کاناپه دراز کشید و به خواب عمیق رفت.اهل خانه وقتی از راه رسیدند و با چنین صحنه ای روبه رو شدند پلیس را خبر کردند.

سقوط اتوبوس مسافربری به دره مرگ

سقوط اتوبوس مسافربری به دره ای در یکی از مناطق کوهستانی پرو دست کم 15 کشته بر جا گذاشت.به گزارش دپارتمان پلیس علت اصلی حادثه بی احتیاطی راننده و ازدحام بیش از حد مسافر در اتوبوس بوده است. چرا که اتوبوس 48 صندلی و 70 سرنشین داشته است.

جریمه رانندگی 7/5 میلیون دلاری سفیر امریکا

پلیس راهنمایی و رانندگی انگلستان اعلام کرد سفیر امریکا در این کشور با داشتن بیشترین جریمه، در صدر رانندگان متخلف انگلیس قرار دارد. «ویلیام هوگ» وزیر امور خارجه انگلیس در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سفرای کشورهای مختلف در انگلستان تاکنون 36 میلیون پوند، معادل 54 میلیون دلار مرتکب جرایم و تخلفات رانندگی شدند، اما سفیر امریکا با داشتن جرایم فراوان در زمینه رانندگی به ارزش سه میلیون و 800 هزار پوند، معادل پنج میلیون و 750 هزار دلار درصدر این فهرست قرار دارد.

این موضوع نشان می دهد که دولت امریکا در زمینه آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجهی از خود نشان نداده است و به همین دلیل شهروندان این کشور در نقاط دیگر دنیا نیز از قوانین تبعیت نمی کنند.

گفتنی است، سفرای پیشین امریکا از پرداخت جرایم رانندگی خود خودداری می کردند.