آرشیو یکشنبه ۱۷ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۷۰۵۲
سیاسی
۲

آجرلو:دعوت اوباما به گفتگو نشان دهنده منطق قوی ایران است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: دعوت صریح رئیس جمهور آمریکا به گفتگو آن هم در برابر رسانه های عمومی نشان دهنده منطق و استدلال قوی و محکم ایران اسلامی است.فاطمه آجرلو در گفتگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: جامعه ای که دارای منطق محکم و دلایل قوی باشد، هیچ گاه از گفتگو و مذاکره و مناظره با تمام جهان سرباز نمی زند.

وی در پاسخ به این سئوال که پیشنهاد اخیر دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان مبنی بر دعوت مجدد رئیس جمهوری آمریکا را چگونه ارزیابی می کند؟ گفت: رئیس جمهوری در ابتدای دولت نهم، سران کاخ سفید و کشورهای غربی را به گفتگو و مناظره دعوت کرد که این پیشنهاد مورد قبول طرف مقابل قرار نگرفت.

این مسئول با طرح سئوالی مبنی بر اینکه چرا کشورهای غربی حاضر به رویارویی با نماینده ملت ایران نیستند؟ گفت: به طور قطع این گفتگو اگر در برابر چشمان ملت ها و رسانه ها انجام شود، تمام توطئه ها و دسیسه هایی که از سوی کشورهای زورگو برای جهان تدارک دیده شده است، برملامی شود.آجرلو ادامه داد: به همین دلیل است که اوباما و دیگر سران کاخ سفید هیچ گاه حاضر به انجام گفتگو با دولتمردان جمهوری اسلامی بویژه شخص رئیس جمهوری نمی شوند.