آرشیو شنبه ۳۰ امرداد ۱۳۸۹، شماره ۱۹۷۲۲
حوادث
۱۵

سارق سابقه دار وقت ناهار به گیشه بانک ها دستبرد می زد

سارقی که از غیبت متصدیان امور بانکی شعبات بانکی استفاده کرده و وجوه نقد را به سرقت می برد دستگیر شد.

محرم، 40 ساله با حضور در شعبه های بانکی پس از مراجعه به بانک به عنوان مشتری شروع به پر کردن فیش های بانکی بر روی گیشه بانک می کرد و همزمان نیز متصدی بانک را تحت نظر داشت تا محل نگهداری پول ها و به ویژه تراول چک ها را مورد شناسایی قرار دهد.

وی پس از شناسایی کشوی محل پول ها به بهانه این که منتظر نوبت مراجعه به گیشه بانکی است در داخل بانک می نشست تا در لحظه ای که کارمند بانک از پشت گیشه بلند شده و در محل حضور نداشت از غیبت کارمند استفاده کرده با سرقت پول ها متواری می شد غافل از این که تمام مراحل سرقت توسط دوربین های بانکی ضبط می شود.

سارق که معتاد بوده و از سوی خانواده نیز طرد شده بود در سال های 77، 78، 81 و 84 به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت، جعل اسناد دولتی و حمل مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده بود.

وی با مراجعه مجدد به یکی از شعب بانکی که یک بار از آن سرقت کرده بود توسط کارمند بانک شناسایی و با حضور ماموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش فارس، سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از همه متصدیان امور بانکی شعبات سراسر تهران که بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست تا برای شناسایی متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.