آرشیو سه‌شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۹۴۹
سیاسی
۲

رونمایی از طرح های دفاعی جدید در هفته دفاع مقدس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، از طرح های دفاعی جدید نیروهای مسلح رونمایی می شود. به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار سرلشکر فیروزآبادی که در مراسم تحلیف و اعطای درجه دانش آموختگان دانشگاه علوم انتظامی صحبت می کرد با بیان این که همه تجهیزات نظامی، پس از دوران جنگ، نو و جدید شده اند، افزود: تجهیزات نظامی، طبق پژوهش های علمی تولید می شود و سلاح های تولید شده جدید، متناسب با راهبردها و نیازهای کشور است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره سخنان رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر وجود گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این فرد برای حمایت از حرفه نظامی خود، از گزینه نظامی علیه کشورمان سخن گفته است.

فیروزآبادی افزود: با توجه به شرایط داخلی آمریکا و رژیم صهیونیستی، آغاز جنگ علیه ملتی چون ملت ایران محال است، زیرا خسارات سنگینی به آنان تحمیل می کند.

وی با تاکید بر این که تا وقتی رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران حمله نکنند، ما با آنها وارد جنگ نظامی نمی شویم، گفت: تصور نمی شود که جنگی علیه ایران آغاز شود، زیرا در شرایط کنونی که صهیونیست ها وضع بدتری از آمریکا دارند، این کار دیوانگی است.