آرشیو سه‌شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۹۴۹
صفحه آخر
۲۰

تهران به استقبال هفته دفاع مقدس می رود

ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از فردا در 14 فرهنگسرای اصلی این سازمان در تهران برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس های دیده نشده 8 سال دفاع مقدس در فرهنگسرای پایداری از جمله مهم ترین این برنامه هاست که فردا با حضور هنرمندان جنگ در این فرهنگسرا گشایش می یابد. اجرای تئاتر با موضوع دفاع مقدس، نقالی ویژه شهدای لشکر 27 محمد رسول الله(ص) از دیگر برنامه هایی است که در طول این هفته هر شب در فرهنگسراهای تحت پوشش این سازمان برگزار می شود.

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، شب خاطره با حضور سرداران دفاع مقدس، یادواره شهدای محله ها و مناطق، اجرای نمایش میدانی در اماکن پرمخاطب شهر، برپایی خیابان هنر ایثار و شهادت از جمله دیگر برنامه هایی است که قرار است در این ایام در قالب ویژه برنامه «گنج بی پایان» در تمامی فرهنگسراهای تحت پوشش این سازمان برگزار شود.

برپایی نمایشگاه «دل نوشته ها» که در آن 40 تابلوی بزرگ از یادداشت های رزمندگان اسلام به نمایش عموم درمی آید از دیگر برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس است.

برگزاری نشست «جریان شناسی شعر دفاع مقدس» با حضور جمعی از شاعران و منتقدان در فرهنگسرای رسانه و اجرای 14 نمایش خیابانی در همایش تئاتر خیابانی دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس است.

ویژه برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در 14 مرکز فرهنگی هنری شروع می شود و تا 7 مهر ادامه خواهد داشت.