آرشیو دوشنبه ۳ آبان ۱۳۸۹، شماره ۴۶۳۴
ورزشی
۲۴

فرناندو آلونسو به صدر رسید

فرناندو آلونسو با پیروزی خود در تورنمنت دیروز گراندپری کره جنوبی در پیست یئونگام این کشور، برای اولین بار در فصل رو به پایان مسابقات اتومبیلرانی «فرمول یک» به صدر جدول امتیازات صعود کرد. راننده اسپانیایی تیم فراری حالا231 امتیاز دارد و مارک وبر راننده استرالیایی تیم رد بول که قبلا صدرنشین بود با 220 پوئن به رده دوم تنزل کرده است.

پیزارو بهترین خارجی بوندس لیگا شد

کلودیو پیزارو مهاجم پرویی تیم فوتبال وردربرمن با گلی که طی پیروزی 1-4 پریشب تیمش در برابر مونشن گلادباخ در لیگ آلمان زد، تعداد گلهای خود را در طول سالهای پرشمار حضورش در این لیگ به عدد 134 رساند و به این ترتیب به گلزن ترین «خارجی» در تمامی ادوار بوندس لیگا تبدیل شد.

مرگ شناگر امریکایی در فجیره

فران کریپین شناگر امریکایی و دارنده مدال برنز رقابت های آب های آزاد در مسابقات قهرمانی جهان 2009، دیروز در امارات درگذشت. کریپین 26 ساله که در مسابقات 10 کیلومتر آب های آزاد قهرمانی جهان در فجیره امارات شرکت کرده بود، در دور سوم مسابقه علائمی از خستگی نشان داد و پس از اینکه هم تیمی اش «الکس مایر» متوجه شد که او نتوانسته به مسابقه پایان دهد با فریاد خود دیگر شناگران را متوجه غرق شدن وی کرد.

هفت کشته در نایروبی

روز گذشته در جریان یک مسابقه فوتبال در پایتخت کنیا هجوم مردم به سمت درهای بسته استادیوم یک تراژدی را رقم زد. هفت کشته و حداقل 30 زخمی که حال اکثر آنها وخیم گزارش شده حاصل حرکت پرشتاب مردم به درهای بسته استادیوم شهر نایروبی بود.