آرشیو چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۹، شماره ۱۰۸۵
سیاست
۲

یک خط،یک خبر

حمیدرضا فولادگر عضو کمیسیون ماده 10 احزاب: در صورتی که مدارکی موثق دال بر اعمال غیرقانونی مجمع روحانیون مبارز، کارگزاران سازندگی و اعتماد ملی طی یک سال گذشته ارائه شود کمیسیون ماده 10 احزاب رای به انحلال این احزاب ساختارشکن خواهد داد. (باشگاه خبرنگاران جوان)

انفجار در یکی از مراکز سپاه استان لرستان: دیروز در پی سرایت آتش به محل نگهداری مهمات و ایجاد انفجار در یکی از مراکز سپاه استان لرستان، تعدادی از کارکنان سپاه شهید و مجروح شدند. بنابر این گزارش مجروحین این حادثه بلافاصله به مراکز درمانی خرم آباد اعزام شدند و تحت درمان قرار گرفتند. غالب مجروحین حادثه به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شده اند.

علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی محمود احمدی نژاد: یکی از مهم ترین خصوصیات ذاتی رئیس جمهور غیرقابل پیش بینی بودن ایشان است.

محمد مردانی معاون سازمان فضایی: هر سال یک ماهواره به فضا می فرستیم. (مهر)

احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی: پرداخت خسارت در قرارداد اس- 300 پیش بینی شده و ما مطابق قرارداد از حق خود دفاع می کنیم.

حکم سلطانیه تمدید شد: حکم سلطانیه به عنوان سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تمدید شد. به گزارش فارس، وزیر امور خارجه حکم علی اصغر سلطانیه را به عنوان سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تمدید کرد.