آرشیو دوشنبه ۶ دی ۱۳۸۹، شماره ۲۲۵۸
بازار موبایل
۲۷

موبایل کده

ارائه بازی های رایگان Xbox برای ویندوز فون هفت

مایکروسافت به منظور افزایش فروش گوشی های مبتنی بر ویندوز فون هفت اعلام کرد این گوشی ها را به بازی های Xbox تجهیز می کند.

مایکروسافت چند روز پیش اعلام کرد که طی 6 هفته پس از عرضه ویندوز فون هفت 1/5میلیون دستگاه گوشی مبتنی بر این سیستم عامل به فروش رسیده و انتظار دارد در روزهای باقیمانده از سال 2010 بتواند تعداد گوشی های ویندوز فون هفت را افزایش دهد. بر این اساس، مایکروسافت اعلام کرده افرادی که از هم اکنون تا روز پایانی سال 2010 گوشی های مبتنی بر سیستم عامل Windows Phone7 خریداری کنند بازی های Xbox به شکل رایگان در اختیارشان قرار می گیرد. بعضی از بازی های Xbox ارائه شده برای گوشی های ویندوز فون هفت شامل Fable III، Halo: Reach، Kinectimals و Kinect Joy Ride است.

ال جی باز هم گوشی دوسیم کارته ساخت

ال جی از یک گوشی دوسیم کارته جدید با نام C310 رونمایی کرد.

از آنجا که بیشتر کاربران سراسر دنیا علاقه زیادی به داشتن دو سیم کارت دارند ال جی اقدام به تولید تعدادی گوشی دوسیم کارته کرده که هم قابلیت حمل و نقل آن برای کاربران ساده باشد و هم بتوانند دوسیم کارت را در زمان واحد مدیریت کنند. گوشی C310 ال جی در یک زمان قابلیت پشتیبانی از دوسیم کارت را دارد و برای هر دو سیم کارت از سه باند شبکه GSM پشتیبانی می کند. ابعاد این گوشی 14×66×116 میلیمتر است و 115 گرم وزن دارد.

صفحه نمایش C310 خیلی بزرگ نیست، اما از 256 هزار رنگ پشتیبانی می کند. به رغم سادگی، این گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY است و از بلندگو، جک صوتی 3/5 میلیمتری و کارت microSD پشتیبانی می کند.