آرشیو سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۲۵
حوادث
۱۵

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد

کشف 37 هزار لیتر سوخت قاچاق در قزوین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 37 هزار و 500 لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

سیدحسن فخار در گفت وگو با فارس در قزوین اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی قزوین پس از اطلاع از نگهداری سوخت قاچاق توسط فردی در یکی از روستاهای حوالی بخش کوهین با هماهنگی قضایی به همراه نمایندگانی از اداره تعزیرات حکومتی و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از محل بازرسی کردند.

وی ادامه داد: ماموران در این بازرسی از پنج مخزن نگهداری سوخت، مقدار 37 هزار و 500 لیتر گازوئیل کشف و متهم را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در ادامه با اشاره به کشف کالای قاچاق افزود: ماموران یگان امداد شهرستان البرز روز گذشته در بازرسی از یک دستگاه سواری پیکان در اتوبان قزوین تهران تعداد 5 هزار و 328ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی عنوان داشت: همچنین ماموران کلانتری 11 شهرستان تاکستان نیز در اقدام دیگری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو تعداد 16 دستگاه لوازم خانگی از قبیل بخارشوی و پلوپز قاچاق کشف و ضبط کردند.

فخار با اشاره به دستگیری دو سارق توضیح داد: ماموران کلانتری 13 قزوین روز گذشته حین گشت زنی در خیابان رسالت، فردی 27 ساله را که در حال سرقت در داخل یک دستگاه پراید بود، دستگیر کردند.

وی یادآور شد: متهم در بازجویی ها به سه مورد سرقت داخل خودرو و قطعات و لوازم آن اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اعلام کرد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان آبیک فردی 30 ساله در این شهرستان را دستگیر کردند که متهم در بازجویی های پلیس به دو مورد سرقت سیم برق، لوازم خانگی و شیرآلات از دو منزل مسکونی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در ادامه با اشاره به کشف سلاح غیرمجاز بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی قزوین روز یکشنبه در بازرسی از یک دستگاه خودرو دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فخار گفت: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز در جاده جهان آباد از نگهبان یک شرکت خصوصی یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و متهم را دستگیر کردند.