آرشیو سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۲۵
دانشگاه
۱۲

دعوت دانشجویان از یک مرجع تقلید

بسیج دانشجویی 20 دانشگاه تهران از آیت الله نوری همدانی برای حضور در اولین سالگرد حماسه 9 دی که در دانشگاه تهران برگزار می شود، دعوت کردند.

مسئولان و جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران روز جمعه 3 دی با حضور در بیت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، به نمایندگی از بسیج دانشجویی 20 دانشگاه تهران طی نامه رسمی از این مرجع تقلید دعوت کردند تا در اولین سالگرد حماسه 9 دی در دانشگاه تهران حضور پیدا کنند.

متن کامل نامه دعوت بسیج دانشجویی 20 دانشگاه تهران از آیت الله نوری همدانی جهت حضور در دانشگاه تهران به شرح ذیل است:

محضر مرجع عالی قدر جهان تشیع

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی

سلام علیکم؛

بدون تردید حماسه جاودان 9 دی ماه 1388 برای همیشه در تاریخ معاصر خواهد درخشید و در این میان باید سپاس نایب بر حق حضرت حجت ابن الحسن(عج) و ملت مسلمان ایران را لحظه ای فراموش نکرد.

در همین راستا و با توجه به تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر بزرگداشت و زنده نگه داشتن این روز و در آستانه نخسیتن سالگرد این حماسه عظیم، ما به عنوان جمعی از دانشجویان مسلمان و انقلابی دانشگاه های تهران از شما خواهشمندیم تا با حضور خود در دانشگاه تهران نماد آموزش عالی کشور، ضمن دیدار با فرزندان نسل سوم انقلاب اسلامی، با فرمایشات گهربارتان در رابطه با این روز حماسی و بزرگی حرکت امت در راستای بیعت با ولی امر زمان، فرزندان خود را مستفیض نمایید.

قطعا حضور مرجعیت گرانقدر شیعیان در فضای دانشگاه، سبب برکات بسیار فراوانی برای فضای دانشگاه های کشور و در نتیجه جامعه مسلمین خواهد بود.

بی صبرانه منتظر لحظه استقبال از شما در دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران می باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

این نامه به امضای بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران و علوم پزشکی تهران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی، شهید بهشتی، امام صادق(ع)، علامه طباطبایی، شاهد، علم و صنعت، تربیت مدرس، هنر، الزهرا(س)، تربیت معلم، شهید رجایی، دانشکده وزارت امور خارجه، دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه پیام نور تهران رسیده است.