آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۳۰۴۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«مزرعه بی بی گندم» امشب روی آنتن می رود

شبکه 2 سیما از امشب پخش یک مجموعه تلویزیونی تازه را با موضوع کودکان و نوجوانان آغاز می کند.

این مجموعه تلویزیونی تازه «مزرعه بی بی گندم» نام دارد و آن را امین امانی جلوی دوربین برده است. این مجموعه تلویزیونی قرار است سه شنبه ها و پنجشنبه ها روی آنتن برود و پخش آن تا اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت. علاوه بر این قرار است این مجموعه در ایام نوروز نیز هر روز پخش شود. در این مجموعه تعدادی از بازیگران نام آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون به هنرنمایی پرداخته اند. رامین ناصرنصیر، محمد شیری، افشین سنگ چاپ، سیروس میمنت، مینا نوروزی، عباس جمشیدی فر، ارسلان قاسمی، یزدان جیرایی، زهرا خضرایی، شیوا عدالت خواه، فرشته بوستان و حمیدرضا حسین علی برخی از بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین احمد پورمخبر، بازیگر فیلم ها و سریال های طنز هم ترانه های این مجموعه را اجرا خواهد کرد که احتمالابرای مخاطبان برنامه های طنز جذاب خواهد بود. «مزرعه بی بی گندم» حال و هوایی فانتزی دارد. داستان این مجموعه درباره زندگی بی بی گندم، مزرعه داری است که زندگی خوشی را می گذراند. در هر قسمت این سریال مهمانانی وارد مزرعه او شده و باعث رخ دادن اتفاقات جدیدی می شوند با وجود این بی بی گندم با فرهنگ محلی و آداب و رسوم خودش به استقبال مهمانانش می رود. مجموعه مزرعه بی بی گندم در 52 قسمت آماده نمایش شده است. پخش تبلیغ این مجموعه از هفته قبل آغاز شده و قرار است از امروز ساعت 50 / 17 روی آنتن شبکه 2 سیما برود.

تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی تابستان امسال در شهر کرمان انجام شده و مراحل فنی آن نیز در ماه گذشته به طور کامل به پایان رسیده است. تدوین و صداگذاری این مجموعه توسط امین امانی و شیوا عدالتخواه انجام شده و میثم کزازی هم ساخت موسیقی آن را انجام داده است.

مزرعه بی بی گندم به تهیه کنندگی امین امانی و مرجان فتحی و به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه استانی کرمان تهیه شده است. در ساخت این مجموعه تلویزیونی سیروس میمنت (سرپرست نویسندگان)، فرهاد وکیلی، لادن پیشرویان، پروین همدانی (نویسندگان)، پیروز جابری (مدیر تصویربرداری)، بهروز عابدینی (صدابردار)، مهدی ملکی (طراح چهره پردازی)، علیرضا خلفی (طراح صحنه)، زهرا ادهمی (طراح لباس) و حسین امانی (مدیر تولید) همکاری کرده اند.