آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۳۰۴۰
حوادث
۱۹

دستگیری قاتل کودک 5 ساله

ماموران پلیس آگاهی تهران جوان 17 ساله ای را که پس از قتل کودک 5 ساله، جسدش را در انباری مخفی کرده بود، دستگیر کردند.

به گزارش «جام جم»، روز 7 دی ماه ماموران کلانتری 115 رازی در پی تماس دختری که برادرش را گم کرده بود، عازم محل سکونت آنها شدند. با تحقیق از این دختر، وی عنوان کرد، برادر 5 ساله اش را برای خرید شارژ تلفن به مغازه فرستاده، ولی او دیگر به خانه بازنگشته و جستجوهایش برای یافتن کودک 5 ساله بی نتیجه مانده است.

با تحقیق مقدماتی، ماموران در مجتمع مسکونی به جستجو پرداختند و از داخل انباری جسد کودک 5 ساله را کشف و موضوع را به بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی گزارش کردند. با دستور قضایی بازپرس شاهنگیان و حضور تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، آنها با مشاهده لکه های روغن موتورسیکلت، در تحقیقات میدانی به جوان 17 ساله ای که ساکن مجتمع بود و از موتورسیکلت استفاده می کرد، ظنین شدند. با به دست آمدن این سرنخ، مشخص شد وی با کارفرمایش تسویه حساب و محل کارش را که یک ساندویچ فروشی بوده، ترک کرده است.

با شروع تحقیقات از سوی ماموران شعبه 10 پلیس آگاهی سرانجام متهم فراری روز 18 دی ماه دستگیر شد، وی در تحقیقات اعتراف کرد، هنگام ترک محل سکونتم، کودک 5ساله راهم را سد کرد و از من پول خواست من نیز با هل دادن کودک روی پله ها موجب مرگش شدم. متهم افزود: وقتی متوجه شدم مازیار (کودک 5 ساله) نفس نمی کشد، جسدش را به انباری خانه بردم و قصد داشتم در فرصتی مناسب آن را از خانه خارج کنم که با حضور ماموران موفق به این کار نشدم. در پی این اعترافات، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد.