آرشیو پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۲۲۹۴
بورس - جهان
۱۱

بازار لندن

کاهش 6 تا 10 دلاری قیمت بیلت

گروه بورس جهانی – طی معاملات روز 8 فوریه در بورس لندن قیمت بیلت روند رو به کاهش داشت.

بر این اساس معاملات نقدی این کالا6 دلار، معاملات 3 ماهه 7 و 9 دلار و معاملات 3 ماهه 10 دلار ارزان شد. در نتیجه خرید نقدی با رقم 517 دلار، فروش نقدی 527 دلار، خرید 3 ماهه 536 دلار، فروش 3 ماهه 541 دلار، خرید 15 ماهه 605 دلار و فروش 15 ماهه 615 دلار به ثبت رسید.

رشد 20 دلاری نرخ پلی پروپیلن آمریکا

گروه بورس جهانی- روند نرخ نقدی پلی پروپیلن آمریکا در معاملات روز هشتم فوریه افزایشی بود، اما نرخ پلی اتیلن در این روز ثابت ماند.

در این روز فروش نقدی پلی پروپیلن آمریکا نسبت به معاملات هفتم فوریه 20 دلار رشد داشت، اما فروش نقدی پلی پروپیلن آسیا، اروپا و جهانی نسبت به روز گذشته ثابت ماند. تحویل پلی پروپیلن آمریکا در سومین چهارشنبه فوریه و مارس نسبت به روز گذشته 20 دلار رشد کرد، اما تحویل پلی پروپیلن آسیا، اروپا و جهانی در سومین چهارشنبه فوریه و مارس نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت.در این روز فروش پلی اتیلن آسیا، اروپا، آمریکا و جهانی نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت. همچنین در این روز تحویل پلی اتیلن آسیا، اروپا، جهانی و آمریکا در سومین چهارشنبه فوریه و مارس نسبت به روز گذشته روند ثابتی داشت.

خریدهای کبالت گران شد، فروش ها ارزان

گروه بورس جهانی – طی معاملات روز 8 فوریه در بورس لندن قیمت مولیبدن ثابت ماند، اما نرخ کبالت نوسان به ثبت رساند، به طوری که تمام خریدها رشد کرد و تمامی فروش ها ارزان شد. بر این اساس، خرید نقدی 600دلار رشد کرد و 39 هزارو 100 دلار به ثبت رسید. فروش نقدی 400 دلار ارزان شد و 40 هزارو 100 دلار ثبت شد.