آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۲۳۰۴
ورزش
۲۴

منهای فوتبال

چهار ورزشکار دوپینگی معرفی شدند

لطفعلی پورکاظمی دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) ضمن معرفی ورزشکاران دوپینگی رشته‎های بوکس، کبدی و دوومیدانی محرومیت در نظر گرفته شده برای هر یک از آنها را اعلام کرد.

مسعود ریگی (بوکس)، سجاد ملکی (کبدی)، امیر پیاهو و امیر الوند سر کلاته (دوومیدانی) ورزشکارانی هستند که نتیجه آزمایش دوپینگ آنها از سوی آزمایشگاه کلن آلمان مثبت اعلام شده است. ستاد ملی مبارزه با دوپینگ هر یک از این ورزشکاران را به مدت 2 سال از حضور در میادین داخلی و خارجی محروم کرده است.

رده بندی جدید تنیس بازان مرد جهان

در رده بندی جدید تنیس بازان مرد جهان که به تازگی منتشر شد، در ده رده نخست تغییری حاصل نشد. در این رده بندی جدید رافائل نادال اسپانیایی با 12390 امتیاز همچنان نفر اول است و بعد از وی راجرفدرر سوئیسی با 7965 امتیاز دوم و نواک جوکوویچ صرب نیز با 7880 امتیاز در رده سوم قرار گرفته اند. میلوس رائونیک Milos Raonic کانادایی، یکی از بازیکنانی که ابتدای این فصل خوب کار کرده و روزیکشنبه در ممفیس فینالیست بود، با صعود بیست و دو پله ای به رده سی و هفتم صعود کرد.

لغو مسابقات فرمول یک بحرین

مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک گراند پری بحرین که قرار بود روز 13مارس (22 اسفند ماه)در این کشور برگزار شود، به علت ادامه ناآرامی ها، لغو شد. این مسابقه از بیش از یک هفته پیش به علت ناآرامی های داخلی در بحرین با تردیدهایی همراه بود.

فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با صدور بیانیه ای تعویق برگزاری این رقابت ها را تایید و اعلام کرد، امکان برنامه ریزی مجدد این مسابقه هنوز هم وجود دارد.

یک ایرانی رییس فدراسیون تکواندو اتریش شد

محمد رضازاده یکی از استادان ایرانی تکواندو به عنوان رییس فدراسیون اتریش انتخاب شد. او پیش از این به عنوان رییس کمیته فنی فدراسیون اتریش و عضو کمیته فنی اتحادیه تکواندو اروپا مشغول بود. او که یکی از اساتید نامدار اتریش است پس از 25 سال اقامت در این کشور، تکواندوکاران بسیاری را به جامعه ورزش معرفی کرده است.