آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۲۳۱۶
استان ها
۲۳

کوتاه

جمع آوری مکانیزه پسماندهای شهری در قزوین

دنیای اقتصاد- قزوین– مهرداد نوری: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از جمع آوری پسماندهای خشک (تفکیک از مبدا) به صورت مکانیزه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین؛ سعید فرازمند راد گفت: به دلیل عدم رضایت این سازمان از نحوه جمع آوری پسماندهای خشک توسط پیمانکاران مربوطه، از این پس سازمان مدیریت پسماند به صورت مکانیزه عملیات تحویل این پسماندها را از درب منازل به عهده می گیرد.

افتتاح کانال آبیاری کشاورزی در لردگان

دنیای اقتصاد- شهرکرد– هیبت الله غفاری: کانال آبیاری کشاورزی گنج به چارده لردگان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، طول این کانال 5/2 کیلومتر است و تاکنون 670 متر آن ساخته شده و دارای پوشش بتنی است.

تاکنون 350 میلیون ریال برای ساخت این کانال هزینه شده که 15 درصد آن از محل اعتبارات خشک سالی بوده است.

توزیع10هزار اصله نهال رایگان در بجنورد

دنیای اقتصاد - بجنورد – جواد آگاهی: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بجنورد از توزیع 10هزار اصله نهال رایگان در میدان ها و پارک های این شهرستان به مناسبت هفته درختکاری خبر داد.

علی اصغرعلی بابایی افزود:این نهال ها از نوع زبان گنجشک، افرا، سروخمره ای، اقاقیای معمولی و کاج است که در میدان شهید، میدان کارگر، سازمان پارک ها و فضای سبز بجنورد، شهربازی، پارک شهر و پارک آفرینش بین مردم توزیع می شوند.

تشکیل ستاد اشتغالزایی در فارس

دنیای اقتصاد- شیراز- محمد صداقت: معاون استاندار فارس از تشکیل ستاد 3نفره اشتغالزایی برای حل معضل بیکاری در این استان خبر داد.

سجادی در جمع مدیران سازمان های این استان گفت: مسوولیت این ستاد 3نفره در ادارات و سازمان ها، کسب آمار و اطلاعات دقیق، معرفی مدیر پروژه و به کارگیری امکانات و ایجاد ارتباط بین شرکت ها و دستگاه ها است که بتوانند مهم ترین دغدغه جامعه را در خصوص اشتغال رفع کنند.